Anbudsoversikt for Poser og sekker til oppsamling av matavfall, plastemballasje, papiravfall og ekstrasekk
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Anskaffelsens formål er å inngå rammeavtale om levering av følgende varer til bruk i den kommunale avfalls-/kildesorteringsordningen i Bærum kommune: Vare 1: Grønne poser til matavfall Vare 2: Større grønne poser til matavfall, for storkjøkken Vare 3: Opsjon: sterkere blå poser for avfallssug til plastemballasje Vare 4: Opsjon: sterkere, grønne poser for avfallssug til matavfall Vare 5: Blå ekstrasekker til restavfall Vare 6: Sekker til plastemballasje, klare/perforerte Vare 7: Store sekker til Ecco-containere til plastemballasje, Vare 8: Oransje striesekker/gjenbrukssekker til papp/papir/kartong
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Poser og sekker til oppsamling av matavfall, plastemballasje, papiravfall og ekstrasekk
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 5 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgifts-innbetaling. Det skal leveres attest for skatt og merverdiavgift, se konkurransegrunnlaget. Attest for skatt og merverdiavgift utstedes enten av det lokale skattekontoret eller skatteoppkreverkontoret der hvor leverandøren har sitt hovedkontor. Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Det skal leveres : Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Dokumentasjonskrav: Revidert årsregnskap for de siste to år. Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren – typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for ev. referanseinnhenting. Sertifiseringsbevis for begge standardene fremlegges. Dersom leverandør ikke er sertifisert fremlegges annen dokumentasjon som oppdragsgiver kan godkjenne og som bekrefter at kravet er oppfylt . Utenlandske leverandører legger ved dokumentasjon for at de tilfredsstiller tilsvarende krav.