Universitetet I Sørøst-norge
Internrevisjonstjenester
Universitetet i Sørøst-Norge trenger internrevisjonstjenester gjennom en rammeavtale. Anskaffelsen gjelder kjøp av bistand innen intern revisjonsvirksomhet.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Rammeavtale for posttjenester Anskaffelsen omfatter daglig transport av innkommende , utgående og internpost, samt frankering av utgående post. I den interne postombæringen inngår transport mellom 7 av universitetets 8 campuser, i de to fylkene de er lokalisert, og av bøker mellom USNs biblioteker på studiestedene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRammeavtale for posttjenester Anskaffelsen omfatter daglig transport av innkommende , utgående og internpost, samt frankering av utgående post. I den interne postombæringen inngår transport mellom 7 av universitetets 8 campuser, i de to fylkene de er lokalisert, og av bøker mellom USNs biblioteker på studiestedene.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Universitetet i Sørøst-Norge trenger internrevisjonstjenester gjennom en rammeavtale. Anskaffelsen gjelder kjøp av bistand innen intern revisjonsvirksomhet.
Norsk Helsenett Sf trenger posttjenester for ombringing av fysisk post i Oslo og omegn, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. ISS Facility Services AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Innlandet Fylkeskommune trenger posttjenester for en avtale med 2 års varighet, med opsjoner på forlengelse i ytterligere 2+2+2 år. Avtalen omfatter hente- og bringetjeneste, frankering og forsendelse av post og pakker fra fylkeshuset på Hamar og fylkeshuset på Lillehammer, samt internforsendelser mellom disse to fylkeshusene. Den maksimale totale verdien for kontrakten er 540 000 NOK.
Universitetet I Tromsø - Norges Arktiske Universitet trenger renholdstjenester for en rammeavtale over 2 år. Tjenestene skal leveres i Tromsø, Målselv, Kirkenes, Bodø, Narvik, Kabelvåg, Harstad og Alta. Proffrent AS og Toma Facility Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Oppdragsgiver etablerer en dynamisk innkjøpsordning for heis, som omfatter følgende: - Større vedlikehold og utbedring - Utskifting - Rehabilitering - Modernisering - Nye heisanlegg (person- og vareheis) Vedlikehold og utbedringer med en verdi inntil 100.000 NOK eks mva vil bli håndtert gjennom separat rammeavtale for heisservice og vedlikehold. Oppdragsgiver tar forbehold om at nye heisanlegg kan være omfattet av entrepriser som kjøres som selvstendige konkurranser.