Cobrief Logo
Brief

Digitaliseringsdirektoratet trenger en løsning for digital ID-kontroll for utstedelse av MinID og andre relevante bruksområder i offentlig sektor, med en estimert totalverdi på omtrent 17 millioner kroner over 4 år. Kontrakten har en estimert verdi på 5 millioner kroner for MinID og et øvre estimat på 12 millioner kroner for øvrige bruksområder. Tildelingskriteriene er pris (50%, hvor brukspris veier 95% og timepris 5%), kvalitet (45%, basert på oppfyllelse av bør-krav) og plan for etableringsfasen (5%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Digitaliseringsdirektoratet anskaffer en løsning for digital ID-kontroll med følgende omfang: Digital ID-kontroll ved utstedelse av MinID (hovedleveranse) Digital ID-kontroll for andre relevante bruksområder i offentlig sektor (opsjoner) Se konkurransegrunnlaget for full beskrivelse av anskaffelsen. The Norwegian Digitalisation Agency is requesting solutions for digital ID-control with the following scope:Digital ID-control for the issuance of MinID (core delivery) Digital ID-control for other relevant public-sector use cases (options)Please refer to the attached procurement documents for full details of the tender.Hovedtrekkene i prosedyrenEstimert kontraktsverdi:MinID: estimert verdi om lag 5 mill. kroner (det eneste bruksområdet med et forutsigbart bruksomfang). Øvrige bruksområder: et øvre estimat på om lag 12 mill. kroner, der det ikke foreligger fastsatte volumer og bruken kan variere betydelig. Estimated contract value:1. MinID: estimated value of approximately NOK 5 million (the only area of use with a predictable usage scope).2. Other areas of use: an upper estimate of approximately NOK 12 million, where no fixed volumes exist and usage may vary significantly.

    Kontakt navn
    Per Erik Skogan
    Kontakt telefon
    +47 22451000
    Adresse
    Lørenfaret 1C, 0585 OSLO

Se hele utlysningen

Tittel
Prekvalifisering - Anskaffelse av løsning for Digital ID-kontroll
Estimert verdi
12 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Tildelingskriterium 1
Pris
Vurderingstema Pris vil bli vurdert ut fra følgende priselementer og vekting: 1. Brukspris (95 %) kombinert dokument- og biometrikontroll 2. Timepris (5 %) timepris for bistand som kan bestilles etter avtalen Opsjonen digital ID-kontroll kombinert med bildeopptak inngår ikke i prisevalueringen. Leverandøren skal registrere alle priser i Mercell og i Bilag 6 Vedlegg 1. Dersom det er uoverensstemmelser mellom priser registrert i Mercell og priser oppgitt i Bilag 6, vil Digdir legge til grunn prisene i Bilag 6. Alle priser som skal oppgis i Mercell skal være eks. mva. Dokumentasjonskrav: Utfylt bilag 6
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Vurderingstema: Vi vil vurdere grad av oppfyllelse av bør-krav (B) som er beskrevet i bilag 1. Dokumentasjonskrav: Besvarelse i bilag 2.
Tildelingskriterium 3
Plan for etableringsfasen
Vurderingselement: Forslag til plan for etableringsfasen. Det inkluderer en fremdriftsplan, milepæler, beskrivelse av roller, faser og ansvar. Dokumentasjonskrav: Besvarelse i bilag 3
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner