Anbudsoversikt for Prekvalifisering til konkurranse om anskaffelse av konsulenttjenester innen prosjekt- og prosesst…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Direktoratet for Byggkvalitet trenger konsulenttjenester innen prosjekt- og prosesstøtte for å levere digitaliseringsarbeid i offentlig sektor på stedene Innlandet og Oslo over 24 måneder til en verdi av 30 000 000 NOK. Anbudet omfatter blant annet administrativ prosjektledelse, bistand i tverrfaglige prosjekter, gjennomføring av omstillingsprosesser og utvikling av nye tjenester (tjenestedesign). Et viktig formelt krav er at leverandøren skal ha erfaring fra relevante oppdrag de siste tre årene, dokumentert med beskrivelser som inkluderer oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Prekvalifisering til konkurranse om anskaffelse av konsulenttjenester innen prosjekt- og prosesstøtte
Estimert verdi
30 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre oppdraget/bistanden
Kravet kan dokumenteres ved å sende inn kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Oppdragsgiver tar forbehold om selv å innhente ytterligere kredittrating eller annen økonomisk informasjon som, men ikke begrenset til, årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger.
Kvalifikasjonskrav 2
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha erfaring og oppdrag av relevant eller tilsvarende art og omfang.
Kravet skal dokumenteres ved at det leveres en beskrivelse av leverandørens tre mest relevante oppdrag fra de tre siste årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Beskrivelsen skal være på maks 1/2 A4-side for hver av de tre oppdragene. Nyetablerte leverandører kan dokumentere nødvendig erfaring ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn leverandøren.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner