Anbudsoversikt for Produkter til sport, trening og friluft
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Engroshandel med sportsutstyr
Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, skal på vegne av Tolletaten, Kriminalomsorgen, Sysselmannen på Svalbard og Politiets sikkerhetstjeneste (PST) inngå avtale for anskaffelse av Produkter til sport, trening og friluft. Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale innen produkter til sport, trening og friluft som tjenestepersoner har behov for i sin operative tjeneste og som ikke er dekket inn av eksisterende eller fremtidige avtaler. Herunder et bredt produktspekter av hyllevarer sport- og friluftsartikler samt treningsapparater og annet utstyr til treningsrom. På grunnlag av tidligere års anskaffelser kan det, uten forbindtlighet for oppdragsgiver, estimeres et uttak på ca. 20 millioner NOK i løpet av avtaleperioden, inklusiv opsjonsårene. Se konkurransegrunnlaget for nærmere beskrivelse.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Produkter til sport, trening og friluft
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 20 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalitet
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Dokumentasjonskrav: - Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Dokumentasjonskrav: 1. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante/sammenlignbare oppdrag i løpet av de siste 5 årene. Med relevante/sammenlignbare oppdrag menes en sentral firmaavtale for sport, trening og/eller friluftsprodukter med håndtering av mange bestillere og leveringssteder. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets kompleksitet, verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. 2. Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt kvalitetssikring- og styringssystem. Følgende dokumentasjon aksepteres: Attest for firmaets kvalitetssikring-/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller kvalitetssikringsstandarder etter ISO 9001 eller tilsvarende, eller En beskrivelse som minumum omfatter firmaets prosedyrer/rutiner for: - Avviks- og reklamasjonsbehandling - Kontroll og oppfølging av underleverandører - Prosessen fra mottak og registrering av bestillinger, og frem til levering hos kunde har skjedd 3. Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt miljøledelsessytem. Følgende dokumentasjon aksepteres: • Gyldig attester/sertifikat utstedt av uavhengige organ (eks. ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende), eller • En beskrivelse av leverandørens eget miljøledelsessystem. Beskrivelsen skal minimum omfatte beskrivelse av organisasjonens miljøpolicy og miljømål.