Anbudsoversikt for Profilerings- og gaveartikler

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markedsførings- og reklameprodukter

OsloMet – storbyuniversitetet (OsloMet) skal inngå rammeavtale med formål om å kjøpe profil- og gaveartikler. Artiklene brukes i en rekke sammenhenger både internt og eksternt. Gaver deles ofte ut i forbindelse med arrangementer, til besøkende, samarbeidspartnere og ansatte. Som regel er den travleste tiden når det gjelder profilartikler ved studiestart (august). OsloMets enheter benytter universitetets interne system for bestilling av profil- og gaveartikler. I tillegg til en integrering mot denne løsningen skal det tilbys en tilleggstjeneste om drift av en nettbutikk rettet mot ansatte og studenter. For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til kravspesifikasjonen

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Byråservice AS
Antall mottatte tilbud
4
Kontraktsverdi
6 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Profilerings- og gaveartikler
Tilleggskategorier (CPV)
Tildelingskriterium 1

Produktkvalitet
Tildelingskriterium 2

Gjennomføringskvalitet
Tildelingskriterium 3

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner