Anbudsoversikt for Profilerings -og gaveartikler - Rammeavtale

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markedsførings- og reklameprodukter

NTNU har behov for profileringprodukter og gaveartikler i en rekke sammenhenger, som for eksempel som gaver til besøkende, på messer, til studenter, i forbindelse med kampanjer, til samarbeidspartnere og egne ansatte. NTNU ønsker derfor å inngå en rammeavtale for effektiv bestilling av slike. Produktene skal bidra til NTNUs profilering, signalisere god kvalitet og moderne design.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Strømmes24 AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
12 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Profilerings -og gaveartikler - Rammeavtale
Tildelingskriterium 1

Kvalitet Profilerings og gaveartikler
Tildelingskriterium 2

Miljøsertifiserte produkter
Tildelingskriterium 3

Service
Tildelingskriterium 4

Kvalitet frittstående gaveartikler
Tildelingskriterium 5

Pris/kost

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner