Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markedsførings- og reklameprodukter

Universitetet i Stavanger (UiS) har inngått en rammeavtale med Respond Profilering & Firmagaver AS for levering av et bredt spekter av profilartikler som skal bidra til å utvikle og synliggjøre universitetets merkevare. Avtalen har en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år, totalt maksimalt 4 år, og dekker leveranser i Rogaland. Den totale verdien av avtalen er 5 millioner kroner. Konkurransen hadde fire deltakere, og tildelingskriteriene var pris (40%), klima, miljø og bærekraft (30%), kvalitet på vareprøver (20%), og leveringstid (10%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Respond Profilering & Firmagaver AS
Andre tilbydere
  • Datatrykk AS
  • Ide House Of Brands AS
  • Sindland Jacobsen AS
Kontraktsverdi
5 000 000 kr

Om anbudet

    Universitetet i Stavanger (UiS) ønsker å inngå en rammeavtale med en leverandør som kan levere et bredt spekter av ulike profilartikler, og som kan hjelpe oss med å utvikle og synliggjøre Universitetet i Stavanger sin merkevare til definerte målgrupper. Rammeavtalens varighet vil være 2 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 1 år + 1 år, til sammen maksimalt 4 år.

    Kontakt navn
    Espen Haavardsholm
    Kontakt telefon
    +47 51831000
    Adresse
    Arne Retterdals hus Kjell Arholms gate 41, 4021 STAVANGER

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Profileringsartikler
Lokasjon
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner