Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Markedsførings- og reklameprodukter
Universitetet i Stavanger (UiS) har inngått en rammeavtale med Respond Profilering & Firmagaver AS for levering av et bredt spekter av profilartikler som skal bidra til å utvikle og synliggjøre universitetets merkevare. Avtalen har en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år, totalt maksimalt 4 år, og dekker leveranser i Rogaland. Den totale verdien av avtalen er 5 millioner kroner. Konkurransen hadde fire deltakere, og tildelingskriteriene var pris (40%), klima, miljø og bærekraft (30%), kvalitet på vareprøver (20%), og leveringstid (10%).
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Universitetet i Stavanger (UiS) ønsker å inngå en rammeavtale med en leverandør som kan levere et bredt spekter av ulike profilartikler, og som kan hjelpe oss med å utvikle og synliggjøre Universitetet i Stavanger sin merkevare til definerte målgrupper. Rammeavtalens varighet vil være 2 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 1 år + 1 år, til sammen maksimalt 4 år.