Brief

Markedsførings- og reklameprodukter

Universitetet i Sørøst-Norge (USN) trenger profileringsprodukter som "give-aways", messeartikler og bekledning med eller uten logo, for å profilere universitetet internt og eksternt, gjennom en rammeavtale over 4 år med en maksimal totalverdi på 2 millioner kroner. Tildelingskriteriene er kvalitet (30%), miljø (30%) og pris (40%). Kvalitet vurderes basert på nettbutikk og lager, produktsortiment, showroom og produktpresentasjon, kompetanse og samarbeid, samt logistikk. Miljø vurderes basert på produktsertifisering og nettbutikkløsning for miljømerkede produkter.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    USN skal inngå en rammeavtale for profileringsprodukter. Profileringsprodukter defineres i denne konkurransen som «give-aways», messeartikler og bekledning med eller uten logo, som brukes til å profilere universitetet internt og eksternt.

    Kontakt navn
    Anne Christine Kaupang
    Kontakt telefon
    +47 31 00 80 00
    Adresse
    Raveien 215, 3184 BORRE

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vurderes Nettbutikk og lager, Produktsortiment, Showroom og produktpresentasjon, Kompetanse og samarbeid, Logistikk.

    Beskrivelse

    Produktsertifisering: Nettbutikkløsning for miljømerkede produkter.

    Beskrivelse

    Tilbudte priser

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner