Anbudsoversikt for Prosjektering og oppfølging i byggetiden for ny trafostasjon, Alta transformatorstasjon 132/22 kV…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Byggeteknisk konsulentvirksomhet

Alut AS trenger prosjektering og oppfølgingstjenester for å levere en ny trafostasjon i Alta kommune til en verdi av 5 700 000 NOK. Det skal utføres detaljprosjektering, planlegging og utlysing av anbudskonkurranse for fornyelse av Alta trafostasjon, samt følge opp gjennomføringsfasen. To viktige formelle krav er at leverandøren må være miljøsertifisert og ha erfaring med prosjektering og/eller bygging av transformatorstasjoner med GIS koblingsanlegg.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Prosjektering og oppfølging i byggetiden for ny trafostasjon, Alta transformatorstasjon 132/22 kV (Alta kommune)
Estimert verdi
5 700 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Økonomisk og finansiell kapasitet
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Det er et krav at tilbyder har: 1. En årlig minimumsomsetning på NOK 10 millioner. 2. Positiv egenkapital. 3. Kredittrating: At foretaket er kredittverdig. Oppdragsgiver vil vurdere Tilbyders oppfyllelse av kvalifikasjonskravet på følgende måter: 1. Siste årsregnskap (resultatregnskap og balanse) med noter og inkludert revisorerklæring 2. En egenerklæring om virksomhetens totale omsetning for maksimalt de tre siste tilgjengelige regnskapsårene 3. Kredittsjekk fra kjent aktør i markedet (nyere enn 6 måneder). Dersom Tilbyder har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen Oppdragsgiver har krevd over, kan Tilbyder godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti eller lignende. Oppdragsgiver vil i vurderingen blant annet vektlegge om tilbyder har lønnsom drift og positiv kontantstrøm siste år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Miljøledelsessystem
Leverandøren skal være tredjeparts miljøsertifisert. Leverandør skal legge ved sertifikat for godkjent miljøledelsessystem fra en tredjepart eksempelvis Miljøfyrtårn, ISO-14001 eller tilsvarende. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i faglig register
Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 4
Referanser
Leverandør skal ha erfaring med prosjektering av fornyelse og/eller nybygging av transformatorstasjoner med GIS koblingsanlegg. Tidligere erfaring må være i samarbeid med eller for TSO. Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Leverandøren skal beskrive sine 2 til 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 6 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum to relevante leveranser i løpet av de siste 6 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 6 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 8 år Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner