Anbudsoversikt for Prosjektleder og rådgiver VVA
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Sola kommune har til hensikt å inngå en rammeavtale om levering av prosjektleder og rådgiver innen VVA (vei, vann og avløpsteknikk). Hensikten med avtalen er å ivareta oppdragsgivers løpende behov for rådgivning, oppfølging (fra reguleringsnivå til utførelse), og planlegging av VVA-anlegg (både overordnet og på detaljnivå) Omfanget av rammeavtalen vil være ca. 22,5 timer i uken, tilsvarende 60 % stilling. Rammeavtalene vil ha en varighet på 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Forventet oppstart på avtalen er 01.06.2021 Avtalen estimeres til å ha en stipulert kontraktsverdi på ca. kr 1 000 000 eks. mva. pr år, totalt kr. 4 000 000 eks. mva. dersom alle opsjoner benyttes. Estimatet er veiledende, og medfører ingen forpliktelser for oppdragsgiver, eller rettigheter for leverandøren. Det tas forbehold om endringer i volum som følge av endrede forutsetninger eller behov.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Prosjektleder og rådgiver VVA
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)