Anbudsoversikt for Prosjektstyringsbistand til Kommunal- og moderniseringsdepartementet ifm. prosjekt nytt regjering…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
KMD er ansvarlig for planlegging og gjennomføring av prosjekt ”Nytt Regjeringskvartal", og ønsker å styrke sine ressurser til oppfølging av fremdrift, kostnader og usikkerhetsstyring i prosjektet. Vi ønsker å inngå kontrakt med en leverandør som kan tilby en eller flere konsulenter som kan dokumentere bred erfaring fra gjennomføring, styring og koordinering av store kompliserte byggeprosjekter/-prosesser. Den som skal gi bistand må kunne sikkerhetsklareres på nivå (K), og ha nødvendig tillit hos oppdragsgiver. Vi ønsker en avtale basert på timepris, og ikke antall timer per år, med en lengde på 4 år og med en opsjon på 2 nye år, ett år av gangen. Oppdraget har en sannsynlig total ramme på 2,1 mill. kr ekskl. mva. Dette er et uforpliktende anslag gjort etter oppdragsgivers beste skjønn, og er ikke bindende for oppdragsgiver. Omfanget på bistanden er usikkert og vil variere over tid, avhengig av behovet gjennom kontraktsperioden.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Prosjektstyringsbistand til Kommunal- og moderniseringsdepartementet ifm. prosjekt nytt regjeringskvartal
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 2 100 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens inntil tre mest relevante oppdrag de fem siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse, navn og kontaktdetaljer på mottaker. Med relevante oppdrag menes oppdrag fra gjennomføring, styring og koordinering av store byggeprosjekter/-prosesser. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt. Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig kompetanse til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: Det skal fremlegges oversikt over utdanning og faglige kvalifikasjoner for ansatte med relevant kunnskap og erfaring for anskaffelsen. Med relevant kunnskap og erfaring menes erfaring fra tilsvarende fagområder, og med kompleksitet og omfang som er etterspurt i dette konkurransegrunnlaget, jf. også oppdragsbeskrivelse i bilag 1.