Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Data og analyse

IVAR IKS har inngått en avtale med Advisetech AS om å levere rådgivningstjenester for anskaffelse av ny driftsleverandør for IT-systemer i Rogaland, til en maksimal verdi på 1,5 millioner kroner. Tjenestene omfatter bistand til å finne en ny IT-driftspartner for sikkerhet, nettverksdrift (inkludert brannmur for administrativt nett), servicedesk og SOC-tjenester relatert til kontornett. Det ble lagt vekt på løsning for gjennomføring/oppdragsforståelse, samt kompetanse og erfaring, spesielt fra prosjektledelse/assistent i IT-anskaffelser og offentlige anskaffelser. 8 leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Advisetech AS
Antall mottatte tilbud
8
Kontraktsverdi
1 500 000 kr

Om anbudet

    Lyse AS og IVAR IKS sitt samarbeid om IT tjenester nærmer seg nå utløp. IVAR IKS har derfor behov for å anskaffe en strategisk rådgivningspartner som skal bistå i arbeidet med å finne ny IT driftspartner for alle områdene som i dag inngår i avtalen med Lyse. Det vil blant annet si sikkerhet, nettverksdrift herunder også drift av brannmur for det administrative nettet, servicedesk og SOC tjenester relatert til kontornett. Rådgiver skal sammen med prosjektleder kartlegge nåværende situasjon som vil være ett grunnlag for konkurransen på IT løsning som skal utarbeides.

    Kontakt navn
    Geir Strømland
    Kontakt telefon
    +47 47509565
    Adresse
    Breiflåtveien 16, 4017 STAVANGER

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Arbeidsmetodikk og samarbeidsform: - Løsning på tilbyders organisering rundt oss som kunde og løsning innenfor leverandørens egne fagområder, og samarbeidsløsninger for benyttelse av oppdragsgivers kompetanse. -Framdrift

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver ønsker at tilbudt kandidat har god kompetanse og erfaringer som gjør denne egnet til å bidra med kompetanse, innsikt og erfaring i it-løsninger. Det er videre ønskelig at kandidaten er i stand til å kunne utføre forskjellige oppgaver på vegne av prosjektleder, herunder fasilitere workshop,, innsiktsarbeid, testledelse o.l. Kandidater som har erfaring som prosjektleder/assistent i it-anskaffelser vil særlig honoreres. Kandidater som har erfaring fra offentlige anskaffelser vil særlig honoreres. Ved behov vil kandidatene i tillegg kunne bli innkalt til intervju med formål om å vurdere deres personlige egnethet for rollen som prosjektassistent. Intervjuet vil vektlegge kandidatenes evner innen formidling, faglig presentasjon, ledelse og koordinering, samarbeidsevne, samt deres forståelse av oppgaven som skal utføres. Det presiseres at intervjuene ikke er noe forhandlingsmøte, slik at betingelser knyttet til tilbudet ikke vil blir diskutert

    Beskrivelse

    Timerate skal oppgis for ordinære timer. (for evalueringens del er det lagt inn 1500 timer. Disse gjenspeiler ikke IVARs behov)

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner