Anbudsoversikt for Rådgivningstjenester Eiendom - prosjektledelse

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtale for prosjektledelse på strategisk prioriterte satsninger innenfor eiendom. Historiske eksempler på typiske oppdrag er prosjektledelse ved innføring av nytt system for pass og id, programkontor for objektsikring, etablering av mottaksprosjekt for nytt beredskapssenter og forlenget lagring av beslag. Prosjektleder er Oppdragsgivers daglige representant i tildelte prosjekter og har initiativplikt overfor alle nødvendige oppgaver i prosjektet. Prosjektleder skal innenfor de tildelte fullmakter forankre, planlegge, organisere, styre og ha kontrollansvar for den totale prosess, slik at mål og styringsparametere innfris og nås. Som utgangspunkt for prosjekter hos Oppdragsgiver er en prosjektmodell basert på PRINCE2. Prosjektleder skal også utføre tilleggsoppgaver som nærmer beskrevet i anbudsdokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rådgivningstjenester Eiendom - prosjektledelse
Estimert verdi
12 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Utfylt Vedlegg G Fullmakt utvidet skatteattest inkludert fargekopi av ID for signaturhaver, ref. punkt 6.4.1.1 Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene på dette. Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre oppdrag som tildeles under rammeavtalen.' Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Leverandøren skal fremsende årsregnskap for de siste 2 år med styrets årsberetninger og revisjonsberetninger. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurderingsopplysninger uavhengig av innlevert dokumentasjon fra leverandøren. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon Oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag knyttet til leveransen. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal i Vedlegg B Referanseliste oppgi minimum 3 og inntil de 5 mest relevante leveransene de siste 5 år. Oppdragsgivers egne objektivt dokumenterte erfaringer kan benyttes, og vil likestilles med de øvrige referansene. Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å gjennomføre oppdrag som tildeles under rammeavtalen. Dokumentasjonskrav: Leverandøren bes redegjøre for kapasitet og kompetansematrise for selskapet, herunder beskrivelse av eventuelle underleverandører. Leverandørens redegjørelse bes angitt i Vedlegg F Annen dokumentasjon fra leverandøren. Krav: Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikrings- og styringssystem for tjenesten som skal leveres. Dokumentasjonskrav; Leverandøren skal levere redegjørelse vedrørende sitt kvalitetssikring- og styringssystem, eller kopi av systemsertifikat, slik som ISO 9001 eller tilsvarende, utstedt av akkreditert sertifiseringsorgan.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner