Anbudsoversikt for Rammeavtale - Alarmmottak fra heis, innbrudd og tilknyttede utrykningstjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Pasientovervåkningssystemer

Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for alarmmottak fra heis, innbrudd og tilknyttede utrykningstjenester til kommunale bygg og boliger hos oppdragsgiver. Konkurransen gjelder ikke utrykningstjenester ved teknisk alarm og alarmmottak med utrykningstjenester tilknyttet brann, sykesignalanlegg, overfallsalarmer, trygghetsalarmer, VA, faste- og mobile vaktrunder av vektere, skjenkekontroll, utrykning av vektere ved behov eller lignende.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - Alarmmottak fra heis, innbrudd og tilknyttede utrykningstjenester
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
5 200 000,00 kr
Varighet
12 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

A: Krav: Leverandøren skal være lovlig etablert foretak. B: Dokumentasjon: Leverandør må kunne fremlegge følgende: Norske firma: Firmaattest fra Foretaksregisteret i Brønnøysund. Utenlandske firma: Attester for registrering i faglige register som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert. Krav A: Leverandøren skal sannsynliggjøre å ha tilstrekkelig ressurser i egen organisasjon (eller ved hjelp av støtte fra andre, ref. punkt 4.2) til å gjennomføre kontrakten, eller den del av kontrakten som tilbudet omfatter. Dokumentasjon B: Leverandøren må kunne fremlegge en beskrivelse av organisasjonen (organisasjonsplan)og de ressurser som leverandøren råder over til å utføre kontraktsarbeidet.
Kvalifikasjonskrav 2

A: Krav: Leverandør skal være kredittverdig, ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. B: Dokumentasjon: Som dokumentasjon vil det bli innhentet kredittvurdering fra Experian Norge. Dersom det ikke er registrert tilstrekkelig informasjon hos Experian Norge, må leverandøren selv dokumentere at kravene er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3

A: Krav: Leverandøren skal være godkjent av politiet i henhold til Lov om vaktvirksomhet av 5. januar 2001. B: Dokumentasjon: Som dokumentasjon må leverandøren kunne fremlegge kopi av tillatelsen til å utøve vaktvirksomhet fra politiet. A Krav: Leverandør skal ha erfaring fra minst to relevante oppdrag som beskrevet i dette dokument, hva gjelder omfang og kompleksitet. B Dokumentasjon: Som dokumentasjon må leverandøren kunne fremlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste tre år, herunder opplysninger om oppdraget (kort beskrivelse), verdi, tidspunkt og navn på kunde. På bakgrunn av listen skal leverandør oppgi navn og e-postadresse til kontaktperson for de to mest relevante oppdragene. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner