Anbudsoversikt for Rammeavtale analysetjenester

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Ruter ønsker å inngå rammeavtaler med leverandører av analysetjenester som kan dekke Ruters behov for markedsanalysetjenester knyttet til: 1. Pre- og posttester av reklame- og informasjonskampanjer 2. Undersøkelser knyttet til Ruters billetteringsløsninger 3. Kvantitative og kvalitative undersøkelser for øvrig 4. Datautforsking, datavisualisering og -analyse Ruter ønsker å inngå rammeavtale med inntil 5 leverandører for hver av de 4 hovedkategoriene av undersøkelser nevnt over. Potensielle tilbydere velger selv hvor mange av hovedkategoriene det er ønskelig å levere tilbud på. Behovene knyttet til hovedkategoriene av undersøkelser er nærmere beskrevet i oppdragsbekrivelsen

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinnere
  • Acando AS
  • Bearingpoint Norway AS
  • Epinion Norge AS
  • Ipsos AS
  • Kantar Media Norge AS
  • Kpmg Technology Solutions AS
  • Menon Economics AS
  • Skuterud Kløvstad AS
  • Stiftelsen Sintef
  • Urbanet Analyse AS
Antall mottatte tilbud
22
Kontraktsverdi
4 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale analysetjenester
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Rolf Korneliussen
Kontakt telefon
+47 91359370
Adresse
Dronningens gate 40, 0154 OSLO
Beskrivelse
Ruter ønsker å inngå rammeavtaler med leverandører av analysetjenester som kan dekke Ruters behov for markedsanalysetjenester knyttet til: 1. Pre- og posttester av reklame- og informasjonskampanjer 2. Undersøkelser knyttet til Ruters billetteringsløsninger 3. Kvantitative og kvalitative undersøkelser for øvrig 4. Datautforsking, datavisualisering og -analyse Ruter ønsker å inngå rammeavtale med inntil 5 leverandører for hver av de 4 hovedkategoriene av undersøkelser nevnt over. Potensielle tilbydere velger selv hvor mange av hovedkategoriene det er ønskelig å levere tilbud på. Behovene knyttet til hovedkategoriene av undersøkelser er nærmere beskrevet i oppdragsbekrivelsen

Tidslinje

  1. Kontraktsinngåelse

    13. feb. 2018, 00:00

  2. Kunngjøring av resultat

    28. mars 2018