Anbudsoversikt for Rammeavtale Anleggsgartnertjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Sandefjord kommune skal etablere 4-årig rammeavtale på kjøp av anleggsgartnertjenester og tilhørende materiell.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale Anleggsgartnertjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav 1: Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Dokumentasjon: Norske selskap: Firmaattest fra Foretaksregisteret. Utenlandske selskap: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert. Krav 2: Betaling av offentlige avgifter. Norske tilbydere skal fremlegge attest for betalt Skatt og MVA, og som skal foreligge innen tilbudsfristens utløp og skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Tilbyder skal ikke ha vesentlige restanser. Eventuelle restanser må grunngis særskilt. For utenlandske tilbydere gjelder: Bevis for å ha oppfylt sine forpliktelser vedrørende innbetaling av trygdeavgifter, skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat hvor leverandøren er etablert, eller i Norge. Det anses tilstrekkelig med attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørens hjemstat. Når leverandørens hjemstat ikke utsteder slike dokumenter eller attester, kan de erstattes av en erklæring avgitt under ed eller forsikring av den aktuelle personen overfor en retts- eller forvaltningsmyndighet, en notarius publicus eller en annen kompetent myndighet i hjemlandet. Dokumentasjon 2: Attest for skatt og MVA
Krav 3: Det kreves at tilbyderen har tilstrekkelig økonomisk evne til å gjennomføre avtalen.
Krav 4: Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring. Krav 5: Det kreves at tilbyder er miljøbevisst i sin avfallssortering. Krav 6: Det kreves at tilbyder har erfaring og gode referanser fra tilsvarende oppdrag. Krav 7: Det kreves god gjennomføringsevne. Tilbyder må disponere tilstrekkelig personell, maskiner og utstyr til å løse oppdraget.