Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Grunnarbeid og anleggsvirksomhet

Sandefjord Kommune trenger anleggsgartnertjenester for å levere vedlikehold og utvikling av utomhusanlegg i Vestfold og Telemark over 4 år til en verdi av 20 millioner NOK. Det skal utføres forskjellige typer oppdrag som nyanlegg, reparasjoner og rehabiliteringer, med mulighet for at leverandør også leverer tilhørende materiell. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha systemer for kvalitetssikring og miljøledelse dokumentert gjennom attester eller beskrivelser, samt erfaring fra tilsvarende oppdrag og nødvendig personell og utstyr inkludert fagbrev som anleggsgartner. Anbudets vekting er pris: 45%, miljø: 30%, sosialt ansvar: 20% og referanser: 5%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Sandefjord kommune skal etablere 4-årig rammeavtale på kjøp av anleggsgartnertjenester og tilhørende materiell (opsjon).Hovedtrekkene i prosedyrenSandefjord kommune skal etablere 4-årig rammeavtale på kjøp av anleggsgartnertjenester og tilhørende materiell. Oppstart er anslått til 1.9.2024. Årlig verdi er estimert til ca. 1,5 – 5,0 mill. NOK ekskl.mva. Årlig kjøpsvolum vil variere avhengig av aktiviteter, politiske vedtak, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer, og kan derfor på ingen måte garanteres. Når det gjelder tilhørende materiell er dette en opsjon som kommunen kan velge å benytte seg av. Kommunen vil for hvert oppdrag vil bestemme hvorvidt også materiell skal leveres sammen med anleggsgartnertjenesten. Formålet med avtalen er å dekke kommunens behov for utførelse av anleggsgartnertjenester. Leveransen omfatter forskjellig typer oppdrag innenfor nyanlegg, reparasjoner og rehabiliteringer av alle typer utomhusanlegg i henhold til krav framsatt i konkurransen. Større anskaffelser (verdi over kr 500.000) kan holdes utenfor denne avtalen dersom kommunen ønsker det. Avtaleleverandørene vil inviteres til å delta i slike konkurranser.

    Kontakt navn
    Roger Stampe
    Kontakt telefon
    +47 33416000
    Adresse
    Sandefjordsveien 3, 3208 SANDEFJORD

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk evne til å gjennomføre avtalen.

    Leverandøren skal ha et godt og velfungerende system for kvalitetsstyring/kvalitetssikring for deres virksomhet og de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyring ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring.

    Leverandøren skal ha et godt og velfungerende system for kvalitetsstyring/kvalitetssikring for deres virksomhet og de ytelser som skal leveres, inkludert krav til universell utforming.

    Leverandøren (firmaet/selskapet) skal ha et godt og velfungerende system for miljøledelse / miljøfokus for deres virksomhet og de ytelser som skal leveres. Det kreves system og rutiner som sikrer lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.

    Norske tilbydere skal fremlegge attest for betalt Skatt og MVA, og som ikke skal være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Tilbyder skal ikke ha vesentlige restanser. Eventuelle restanser må grunngis særskilt.

    Tilbyderen skal ha erfaring fra tilsvarende avtaler/oppdrag (mht. gjennomføringsevne, omfang, verdi og kompleksitet).

    Leverandøren må disponere tilstrekkelig personell og maskiner/utstyr til å løse oppdraget. Minimum 1 person hos leverandøren skal ha fagbrev som anleggsgartner. Tilbyder må dokumentere at de disponerer og har nødvendige kvalifikasjoner (sertifikat/kompetanse) for å håndtere følgende typer relevante maskiner/utstyr: gravemaskin 8 – 12 tonn, minigraver, traktor med laster og henger, lastebil/tippbil, Lastebil med kran, komprimeringsutstyr, skjæreutstyr og jordbearbeidingsutstyr.

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner