Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Medisinsk utstyr og apparater

Trv Gruppen AS trenger leverandør av førstehjelpsutstyr for å sikre forsyning og mulig kontroll og etterfylling i Trøndelag over 24 måneder til en verdi av 800 000 NOK. Leveransen inkluderer førstehjelpsutstyr til forskjellige arbeidsmiljø som kontorer, verksted, transport av avfall, mottak av farlig avfall og gjenvinningsstasjoner. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag med dokumentasjon på tidligere vareleveranser eller tjenester de siste tre årene, samt ha et fungerende kvalitetssikrings- eller kvalitetsstyringssystem.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver inviterer aktuelle tilbydere til å inngi tilbud på førstehjelpsutstyr samt mulig opsjon på kontroll og etterfylling av oppdragsgivers førstehjelpsutstyr.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsgiver med døtre skal gjennom rammeavtale med en leverandør sikre forsyning av førstehjelpsutstyr. Oppdragsgiver sine ansatte utfører oppgaver i forskjellige miljø, blant annet:KontorerVerkstedAvfallsinnsamling transport (henting, tømming og oppbevaring)Mottak av farlig avfallGjenvinngsstasjonerLeverandøren må kunne levere førstehjelpsutstyr løpende gjennom hele avtaleperioden etter oppdragsgivers behov og bestilling. Oppdragsgiver kan i tillegg ta ut opsjon på leveranse av kontroll og etterfylling av førstehjelpsutstyr på oppdragsgivers lokasjoner. Leveransen skal gjøres i samarbeid med Leverandøren og Oppdragsgivers Kvalitet- og HMS-rådgiver evt. verneombud.

    Kontakt navn
    TRV Gruppen AS
    Kontakt telefon
    +4795199370
    Adresse
    Heggstadmoen 53, 7080 HEIMDAL

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre oppdraget. Leverandør skal være kredittverdig, Klasse A. Kredittverdig mot sikkerhet aksepteres ikke. For nyoppstarta leverandører er A/N tilstrekkelig.

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

    Leverandøren skal ha erfaring fra liknende oppdrag. For nyetablerte leverandører er det tilstrekkelig at tilbudt nøkkelpersonell har erfaring fra lignende oppdrag.

    Leverandøren skal ha et fungerende kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringssystem.

    En beskrivelse av systemet for styring av leverandørkjeden, som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. Dette omfatter kvalitetssikringstiltak som muliggjør systematisk oppfølgning av arbeidet med å ivareta grunnleggende menneskerettigheter og ILOs kjernekonvensjoner nedover i leverandørkjeden/produksjonsprosessen.

    Leverandøren skal benytte miljøledelsestiltak ved gjennomføring av kontrakten.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - Anskaffelse av førstehjelpsutstyr
Lokasjon
Estimert verdi
800 000,00 kr
Varighet
24 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner