Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Bedriftshelsetjenester
Nye Veier AS har inngått en rammeavtale med Falck Norge AS for levering av bedriftshelsetjenester til alle ansatte i Nye Veier AS, spredt på ulike lokasjoner, med en varighet på 6 år og en maksimal total verdi på 6 millioner kroner. Tjenestene skal omfatte helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid, samt ivareta arbeidsgivers lovpålagte forpliktelser. Det ble lagt vekt på leverandørens tiltaksplan, oppdragsforståelse og erfaring/kompetanse, dokumentert gjennom en tiltaksplan på maksimalt 2 A4-sider, en oppdragsforståelse på maksimalt 3 A4-sider, og CV for fast kontaktperson på maksimalt 3 A4-sider. Tre leverandører deltok i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Anskaffelsens innhold er bedriftshelsetjeneste for Nye Veier AS sine ansatte. Formålet er å inngå kontrakt med én leverandør som skal være en ressurs og rådgivende instans i forhold til helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid i virksomheten, samt ivareta arbeidsgivers lovpålagte forpliktelser i henhold til arbeidsmiljøloven med tilhørende forskrifter. Tjenestene skal omfatte alle ansatte i Nye Veier AS som er spredt ut på ulike lokasjoner.
Kontrakten skal også gjelde opsjon på relevante kurs og medarbeiderundersøkelser.
Oppstartsdato for tjenesten er 01.01.2026.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer og presentasjon som nevnt i konkurransereglene punkt 9. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurdere det som hensiktsmessig. Utvelgelsen vil i så fall bli gjort etter en vurdering av tildelingskriteriene. Det presiseres at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud.
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Tildelingskriterier
Beskrivelse
Tildelingskriteriet består av følgende tre underkriterier: Tiltaksplan, Oppdragsforståelse, Erfaring/ kompetanse.
Delkriterier
Beskrivelse
Beskrivelse av hvordan tjenesten skal forebygge og håndtere sykefravær hos Oppdragsgiver, herunder hvordan Leverandøren kan bistå Oppdragsgiver med å redusere sykefraværet og fremtidig fravær. Tiltaksplanen skal være på maksimalt 2 A4-sider med skrifttypen Calibri, str. 11.
Beskrivelse
Besvarelsen skal minimum inneholde beskrivelse av: metodikk, oppstartsplan (med utgangspunkt i kontraktsoppstart 01.01.2026) og leverandørs planlagte praktiske gjennomføring av denne avtalen. organisering, arbeidsform og særlige fokusområder i sektoren, herunder hvordan leverandøren vil: organisere seg for å ivareta et likeverdig tilbud og rask hjelp til alle ansatte på alle Oppdragsgivers lokasjoner, både mtp. planlagte tjenester, beredskap og krisehåndtering, samt oppfølging av ansatte som ikke kan møte til planlagt helseundersøkelse/vaksine. sikre god samhandling med oppdragsgiver under avtalen, herunder kontaktpersons rolle (se bilag 1 krav 1.1). digitale verktøy og løsninger som tilbys for å gjøre Kunden mer selvhjulpen, herunder ifm. booking og veiledende informasjon. Oppdragsforståelsen skal være på maksimalt 3 A4-sider med skrifttypen Calibri, str. 11.
Beskrivelse
Vedlagt CV for fast kontaktperson gjennom avtalen (se bilag 1 krav 1.1). CV-en skal være på maksimalt 3 A4-sider med skrifttypen Calibri, str. 11.