Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Pasientovervåkningssystemer

Sykehusinnkjøp Hf har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for levering av enklere blodtrykksapparater, inkludert utstyrsavhengig forbruksmateriell, til helseforetakene i Helse Midt-Norge, med en estimert total verdi på mellom 3 millioner og 5 millioner kroner eks. mva. og en maksimalverdi på 6 millioner kroner eks. mva. Leveransen skulle skje i Trøndelag over en maksimal periode på 4 år. Avlysningen skyldes behovsendring.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Besluttning av oppdragsgiveren på grunn av behovsendring
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Kun ett krav er endret - ellers er anbudsdokumenter like fra 2. gangs utlysning.Kravet gjelder SKAL-krav nr. 15 - hvor det er fjernet kravet til nordiske referanser.Anskaffelsens formål er å inngå rammeavtale på enklere blodtrykksapparater inklusive utstyrsavhengig forbruksmateriell i utstyrets levetid/så lenge utstyret er i bruk til helseforetakene i Helse Midt-Norge.Estimert volum på Enkle elektroniske apparater for måling av blodtrykk og puls i en avtaleperiode på maksimalt 4 år vil være 300 – 550 stk.Estimert verdi totalt inkl. utstyrsspesifikt forbruksmateriell i utstyrets levetid vil være mellom Kr. 3.000.000 – kr. 5.000.000 eks. mva.Oppgitt forbruk/omfang er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum.Hovedtrekkene i prosedyrenMaksimalverdi på avtalen inklusive utstyrsspesifikt forbruksmateriell i utstyrets levetid erKr. 6.000.000 eks. mva. Oppdragsgiver har en ensidig rett til å si opp avtalen helt eller delvis, dersom avtalens maksimale verdi eller mengde kan bli oversteget før avtaleperiodens utløp.Oppdragsgiver har en forventning på antatt levetid på 10 år.Det er i denne anskaffelsen vurdert at bruk av minstekrav i kravspesifikasjonen vil gi en bedre klima- og miljøeffekt enn man oppnår ved å vekte klima- og miljø med 30%. Fastsettelse av slike minstekrav vil etter oppdragsgivers vurdering gi en bedre klima- og miljøeffekt ved at man sikrer at vinnende tilbyders produkter oppfyller miljøkravene som er satt, noe man ikke er sikret gjennom å vekte tilsvarende krav med 30%.Se Kravspesifikasjon og Prisskjema for nærmere beskrivelse.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Kvalitet

    Beskrivelse

    Pris

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale Blodtrykksapparater Enklere HMN 3. gangs utlysning (Saksnr. 2024/25840)
Lokasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner