Anbudsoversikt for Rammeavtale byggelektro - Arendal kommune (konsern)
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Elektrisk installasjonsarbeid
Anskaffelsen gjelder elektrotjenester, hovedsakelig til kommunale bygg, som driftes av Arendal eiendom KF. Arendal kommune, Arendal eiendom KF, Arendal Havn KF, samt Arendal Kirkelige Fellesråd vil alle kunne benytte seg av rammeavtalen. Rammeavtalen vil inkludere årskontroll til brannalarmanlegg, autorisert internkontroll av elanlegg, ledelyssystemer og alarmsystemer.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale byggelektro - Arendal kommune (konsern)
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 31000000 Elektrisk maskineri, apparater, utstyr og forbruksvarer; Belysning
- 45310000 Installasjon av elektriske ledninger og armaturer
- 45311000 Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer
- 45311100 Elektrisk ledningsføringsarbeid
- 45312100 Installasjon av brannalarmsystem
- 45315000 Elektriske installasjon av varme og andre elektriske apparater i bygninger
- 45315100 Elektroteknisk installasjonsarbeid
- 45316000 Installasjon av belysning og elektriske signalanlegg
- 45317000 Øvrig elektrisk installasjonsarbeid
- 45343000 Installasjoner til brannsikring
- 48613000 Elektronisk datastyring
- 48813100 Elektroniske oppslagstavler
- 71321000 Prosjektering av mekaniske og elektriske installasjoner
- Estimert verdi
- 55 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Norske leverandører skal ha ordnende forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste 5 årene. Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetsledelsessystem. Leverandøren skal dokumentere at de har et miljøledelsessystem: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet (personell) og gjennomføringsevne for rammeavtalen Leverandøren skal være tilknyttet en lærlingordning Arendal kommune setter krav til responstid på hasteoppdrag på 30 minutter. Leverandøren må være på plass til angitt sted i kommunen innen denne tiden. Dette vil kun gjelde ved akutte tilfeller. Godkjenninger