Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Statnett Sf trenger bygg- og anleggstjenester for å levere eiendomsdrift i Oslo til en verdi av ca. 20 millioner NOK ekskl. mva, med mulighet for økning opp til 40 millioner NOK ekskl. mva inkludert opsjoner. Det skal leveres tjenester som tømrer-, snekker-, malerarbeid, samt vedlikehold på hytter ved Ringkollen og Norefjell. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha dokumentert gjennomføringsevne og erfaring fra lignende oppdrag, samt et implementert kvalitetssikrings- og HMS-system.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Statnetts eiendomsavdeling har behov for å inngå en rammeavtale om bistand til eiendomsdrift. Rammeavtalen skal omfatte gjennomføring av diverse bygg- og anleggstjenester som tømrer-, snekker- og maler-tjenester, møbelsnekker, betongarbeid, mindre grunnarbeid, jern-, metall- og platearbeider, samt lignende tjenester. Tjenestene vil bli etterspurt for Statnetts lokaliteter i Oslo kommune. Det skal også kunne etterspørres vedlikeholdsarbeid på hytter som avdelingen har ansvar for, bl.a. ved Ringkollen og Norefjell.Hovedtrekkene i prosedyrenStatnetts eiendomsavdeling har behov for å inngå en rammeavtale om bistand til eiendomsdrift. Rammeavtalen skal omfatte gjennomføring av diverse bygg- og anleggstjenester som tømrer-, snekker- og maler-tjenester, møbelsnekker, betongarbeid, mindre grunnarbeid, jern-, metall- og platearbeider, samt lignende tjenester. Tjenestene vil bli etterspurt for Statnetts lokaliteter i Oslo kommune. Det skal også kunne etterspørres vedlikeholdsarbeid på hytter som avdelingen har ansvar for, bl.a. ved Ringkollen og Norefjell. Estimert kontraktsverdi er på ca. MNOK 20 eks/mva inkludert opsjoner. Maksimal kontraktsverdi på MNOK 40 eks/mva inkludert opsjoner. Statnett forplikter seg ikke til å kjøpe tjenester etter rammeavtalen, og omfanget kan bli lavere enn beskrevet. For oppdraget skal det inngås rammeavtale med 2 leverandører forutsatt at det foreligger et tilstrekkelig antall egnede tilbud. Fordelingen av oppdrag mellom rammeavtalepartene vil skje i henhold til fordelingsmekanismen beskrevet i kontrakten, se del 2. Rammeavtalens varighet vil være på 2 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 2+2 år, til sammen maksimalt 6 år. Se konkurransedokumentene for ytterligere informasjon.

    Kontakt navn
    Guro Haug Nilsen (innkjøper)
    Kontakt telefon
    +47 97110306
    Adresse
    Nydalen allé 33, 0484 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Finansiell styrke vil bli vurdert ut fra Leverandørens omsetning, likviditet, soliditet og gjeldsgrad.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten.

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

    Leverandøren skal ha nødvendig gjennomføringsevne til å oppfylle kontrakten.

    Leverandøren skal ha god erfaring fra relevante og sammenlignbare leveranser. Med relevant og sammenlignbare leveranser menes lignende ytelser utført de 3 siste årene.

    Leverandøren skal ha et dokumentert og implementert tilfredsstillende kvalitetssikrings-/ledelsessystem.

    Leverandøren skal ha et dokumentert og implementert HMS-system.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner