Anbudsoversikt for Rammeavtale elektrikertjenester for Lindesnes kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anskaffelsens formål er å dekke oppdragsgivers behov for elektrikertjenester. Rammeavtalene skal benyttes både på vedlikeholds- og investeringsbudsjett. Oppdragsgiver ønsker å inngå parallelle rammeavtaler med maksimum tre -3- leverandører på hver delkontrakt/delleveranse. Det er mulig å gi tilbud på ett eller flere avtaleområder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale elektrikertjenester for Lindesnes kommune
Estimert verdi
16 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav 1: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav 1: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav 1: Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten Dokumentasjonskrav 1: Soliditetsvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Nøkkeltallene i regnskapet må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Eller Årsregnskap fra siste to år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 1: Tilbyderen skal disponere over tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å utføre oppdrag på avtalen. Dokumentasjonskrav 1: Beskrivelse av foretakets bemanning og organisering med hensyn til å levere i henhold til rammeavtalens krav En beskrivelse av leverandørens antall kvalifisert personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, herunder personell med fagbrev innenfor relevant fagområde. Krav 2: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag for fagområde(r) tilbyder leverer tilbud for. Dokumentasjonskrav 2: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Oppdragets omfang • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Benytt vedlegg 5 - Refeanseskjema Krav 3: Leverandør skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring og HMS. Dokumentasjonskrav 3: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets rutiner, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og HMS. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001:2000 sertifikat eller tilsvarende, vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelsen av kravet. Krav 4: Leverandøren må ha de nødvendige godkjenninger for aktuelle fagområder innen sterkstrøm og svakstrøm og være: Elvirksomhetsregistrert i DSB med godkjenninger for arbeidsoppgaver innen «Bygging og vedlikehold av andres elektriske anlegg» innen følgende anlegg: • Industri – Lavspenningsanlegg • Bygning – Lavspenningsanlegg Dokumentasjonskrav 4: Dokumenteres med: Gyldig godkjenningsbevis fra DSB Elvirksomhetsregister

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner