Anbudsoversikt for Rammeavtale - Elektronisk medisineringsstøtte til Oslo kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - E-læring og undervisning
Formålet med anskaffelsen er å etablere nye rammeavtaler for elektronisk medisineringsstøtte. Gjennom arbeidet med elektroniske multidosedispensere (EMD) og medisindispensere, har man sett at det er stor bredde i brukerbehovene for medisineringsstøtte. Det er dermed behov for en portefølje av ulike typer EMD og medisindispensere som dekker ulike brukerbehov. For å dekke disse ulike behovene er anskaffelsen av elektronisk medisineringsstøtte delt i 2 delkonkurranser. Det skal inngås en avtale på EMD og medisindispenser med samme administrasjonsløsning innenfor hver av delkonkurransene: Delkonkurranse 1: Variant 1A - Standard EMD og variant 1B - Medisindispenser Delkonkurrnase 2: Variant 2A - Forsterket EMD og variant 2B - Medisindispenser
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale - Elektronisk medisineringsstøtte til Oslo kommune
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 80 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
• Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
• Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen. Oppdragsgiver vil under dette punktet vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen. Dokumentasjonskrav: • Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. • Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurderinger som et supplement i evaluering av økonomisk og finansiell kapasitet
• Tilstrekkelig kompetanse og ressurser til å gjennomføre kontrakten. • Erfaring fra tilsvarende leveranser. Med «tilsvarende leveranser» menes det her at leverandøren har levert den tilbudte løsningen til en eksisterende kunde. Leverandøren må ha minimum én aktiv kunde på sin løsning. (leverandør dokumenterer per delkonkurranse) Dokumentasjonskrav: • Kompetansematrise og CVer på nøkkelpersonell. • Beskrivelse av leveransen(e), herunder mottaker og volum (i antall dispensere). Det skal beskrives maksimalt tre leveranser og dette skal være de tre mest relevante leveransene. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at dersom det er lagt ved beskrivelser av flere enn tre leveranser vil kun de tre første bli evaluert.