Anbudsoversikt for Rammeavtale for eiendomsmeglertjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale på eiendomsmeglertjenester for bistand ved salg av kommunale boliger til leietakere med forkjøpsrett eller på det åpne markedet. I tillegg vil det være behov for øvrige megleroppdrag av varierende omfang.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for eiendomsmeglertjenester
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak - firmaattest (for utenlandske selskaper: godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten - Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 1 år, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Boligbygg tar forbehold om selv å innhente ytterligere kredittrating eller annen økonomisk informasjon (årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall).
1. God erfaring fra tilsvarende oppdrag/leveranser - Oversikt over leverandørens gjennomførte salgsoppdrag de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, navn på oppdragsgiver. 2. Tilstrekkelig kapasitet og egnet bemanning til å gjennomføre kontrakten - Det skal gis en oversikt over firmaets totale bemanning, redegjørelse for at foretaket har tilstrekkelig kapasitet og egnet kompetanse til å gjennomføre oppdrag. Leverandør velger selv om kravet dokumenteres med vedlagte kompetansematrise eller eget skjema.