Anbudsoversikt for Rammeavtale for ENØK-kartlegging, energimerking og tilhørende rådgivertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Ingeniørtjenester og rådgivning

Oslo kommune v/ Oslobygg KF, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale for ENØK-kartlegging, energimerking og tilhørende rådgivertjenester. Det vil bli inngått avtale med to leverandører. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å inngå rammeavtale med én leverandør dersom det kun blir levert ett tilfredsstillende tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for ENØK-kartlegging, energimerking og tilhørende rådgivertjenester
Estimert verdi
26 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak: • Attest for skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 måneder gammel. Attest bestilles og hentes i Altinn. • For utenlandske leverandører skal det fremlegges attest fra tilsvarende myndigheter.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget: • Oppdragsgiver vil innhente kredittrating som er basert på siste kjente regnskapstall. • Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente årsregnskap eller annen dokumentasjon dersom dette er nødvendig for å evaluere kravet. • Leverandøren kan fremlegge all dokumentasjon som de mener er relevant for vurderingen av deres økonomiske kapasitet.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha tilstrekkelig og relevant faglig kapasitet til å utføre kontrakten: • Leverandøren skal oppgi antall ansatte med nødvendig kompetanse og erfaring Leverandøren skal ha god erfaring fra oppdrag av tilsvarende art, størrelse og kompleksitet. Med tilsvarende menes erfaring med ENØK-kartlegging og energimerking av formålsbygg eller bygg med tilsvarende kompleksitet, herunder komplekse varme/ventilasjonssystemer, varmepumper og SD/automasjonsanlegg: • En oversikt over de viktigste leveranser de siste 3 år med overføringsverdi for denne rammeavtalen. Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem for tjenestene som skal leveres: • Leverandøren skal fremlegge en beskrivelse av leverandørens kvalitetssikringstiltak. Leverandøren skal vedlegge prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten, som viser tilfredsstillende kvalitetssikring av leveransen/tjenestene. Eller • Attest for firmaets kvalitetssystem/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner