Anbudsoversikt for Rammeavtale for FDVU rådgivning
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Byggeteknisk konsulentvirksomhet
Anskaffelsen skal dekke oppdragsgivers behov for FDVU rådgivning. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å benytte avtalen på større prosjekter, men er ikke forpliktet til det. For større/spesielle prosjekter kan oppdragsgiver lyse ut enkeltkonkurranser. Rammeavtalen kan være avgrenset mot tilfeller der tjenesteytelsen er en mindre del og naturlig hører til et annet større bygg- og anleggsprosjekt eller der oppdragsgiver er dekket av andre overlappende avtaler. Agder fylkeskommune kan velge å utføre hele eller deler av en slik oppgave med eget personell.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for FDVU rådgivning
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 8 000 000,00 kr
- Varighet
- 12 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Årsregnskap fra siste 2 år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
Krav 1, Leveransekapasitet: En beskrivelse av leverandørens antall kvalifisert personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten. Krav 2, Kvalitetsstyring: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets rutiner angående kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001:2000 sertifikat eller tilsvarende, kan dette legges ved. Krav 3, Faglig oppdatering og kompetanseheving: Tilbyder bes kort beskrive rutine for faglig oppdatering og kompetanseheving.