Anbudsoversikt for Rammeavtale for grafisk design
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Design
Fiskeridirektoratet skal inngå rammeavtale med en leverandør for levering av grafiske tjenester. Rammeavtalen skal ivareta de fleste av Fiskeridirektoratets behov for ulike tjenester innen grafisk design og rådgivning knyttet til disse. Avtalen omfatter: • Videreutvikling av direktoratets grafiske profil. • Grafisk design og produkter/materiell til stands, messer o.l. som direktoratet deltar på i hele landet. Dette inkluderer planlegging, utforming, praktisk bistand til rigging og kontakt med leverandører på stedet. • Design og produksjon av brosjyrer, annonser, skilt og andre profileringsprodukter. • Utvikling av grafisk design og grafiske elementer til digitale flater som for eksempel infografikk, animasjon og 3D-visninger.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for grafisk design
- Kategori (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere en skatteattest som ikke er eldre enn 6 måneder jf. FOA § 7-2 (2). • Norske leverandører kan bestille skatteattest gjennom skjema RF-1316 i Altinn. • Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører skal levere en firmaattest. Utenlandske leverandører leverer en bekreftelse på at leverandøren er registrert i foretaksregister eller bransjeregister i henhold til lovgivning i det landet hvor leverandøren er etablert eller registrert. Krav: Leverandøren skal ha god vandel. Dokumentasjokrav: Elektroniske egenerklæringsskjema.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. For å oppfylle kravet må årlig omsetning overstige kr 8 000 000,-, positivt driftsresultat i minst ett av de to siste årene (2017 og 2018) og ingen betalingsanmerkninger. Alle kravene må være oppfylt. Dokumentasjonskrav: 1: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra siste 2 år. 2: Kredittvurdering som ikke er eldre enn 2 måneder. Dersom årsregnskapet for fjoråret ikke er ferdigstilt skal foreløpig årsregnskap for fjoråret legges ved. Nyoppstartet selskap må evt. på annen måte dokumentere finansiell styrke for gjennomføring av kontrakt. Leverandøren kan velge å støtte seg på et annet foretaks kapasitet for å oppfylle kravet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling. I så fall må leverandøren dokumentere ressursene til foretaket som han vil støtte seg på, og at han råder over disse (jf. forpliktelseserklæring i Bilag C )