Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og verneutstyr
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Markedsførings- og reklameprodukter
Leverandøren må kunne tilby og levere et bredt utvalg arbeidstøy og personlig verneutstyr for kvinner og menn. løpende gjennom hele avtale perioden etter oppdragstakers behov og avrop. Avtalen vil ha en varighet på 2 + 2 år, og har en estimert verdi på 3 000 000 over 4 år. Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og verneutstyr
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 3 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere en skatteattest som ikke er eldre enn 6 måneder jf. FOA § 7-2 (2). • Norske leverandører kan bestille skatteattest gjennom skjema RF-1316 i Altinn. • Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører skal levere en firmaattest. Utenlandske leverandører leverer en bekreftelse på at leverandøren er registrert i foretaksregister eller bransjeregister i henhold til lovgivning i det landet hvor leverandøren er etablert eller registrert.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Det skal legges ved utskrift av kredittvurdering som viser økonomisk rangering fra Dun & Bradstreet, Bisnode eller tilsvarende kredittvurderingsselskap. Minimumskrav til kredittverdighet er rating A eller tilsvarende. Kredittratingen bør ikke være eldre enn 3 måneder gammel. Definisjon på symbolene kredittvurderingsinstitusjonen benytter, må ligge vedlagt slik at oppdragsgiver kan vurdere forskjellige ratinger opp mot hverandre. Nyoppstartet selskap må evt. på annen måte dokumentere finansiell styrke for gjennomføring av kontrakt. Leverandøren kan velge å støtte seg på et annet foretaks kapasitet for å oppfylle kravet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling. I så fall må leverandøren dokumentere ressursene til foretaket som han vil støtte seg på, og at han råder over disse (jf. forpliktelseserklæring i Bilag C )
Krav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere: • Kort beskrivelse av leveransen. • Tidspunkt for gjennomføring. • Omfang av leveranse i beløp. • Navn og telefonnummer til referanseperson hos oppdragsgiveren. Oppdragsgiveren skal ha mulighet til å kontakte kontaktpersonene som oppgis.