Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av audiovisuelt utstyr (AV-utstyr)
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Audiovisuelt utstyr og tjenester
Formålet med anskaffelsen er å inngå avtale(r) som dekker Oppdragsgivers behov for audiovisuelt utstyr og relaterte tjenester i avtaleperioden. Det er anledning til å inngi tilbud på delkonkurranse 1 Skjermer og/eller delkonkurranse 2 Sceneteknisk utstyr. Konkurransen åpner for at det kan bli opp til to leverandører. Dersom samme leverandør vinner begge delkonkurransene, så blir det én leverandør.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av audiovisuelt utstyr (AV-utstyr)
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 34 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Det kreves at leverandøren har et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: 1. Norske selskaper: firmaattest 2. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet/gi trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig til å gjennomføre hele oppdraget/ kontrakten - og det kreves at selskapet er kredittverdig (krav A) Dokumentasjonskrav: Asker kommune vil på egenhånd innhente rating fra Bisnode Norge AS. Dersom leverandøren av gyldige grunner ikke kan fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har bedt om, kan han godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet med ethvert annet dokument som oppdragsgiver etter en nærmere vurdering kan akseptere/anser egnet. Hva gjelder selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper, eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil disse ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil kravet til tilfredsstillende kredittvurdering kunne innfris med alternativ dokumentasjon som da eventuelt må følge som en del av tilbudet.
Krav: 1. Leverandøren skal ha erfaring fra oppdrag av tilsvarende art og omfang. 2. Leverandøren skal ha kapasitet til å kunne gjennomføre kontrakten på en god måte gjennom hele avtaleperioden. Dokumentasjonskrav: 1. En kort beskrivelse av de viktigste leveransene leverandørens har utført de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering og navn på mottaker. 2. En beskrivelse av teknisk personell eller tekniske enheter som leverandøren råder over til å utføre kontrakten.