Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Blomsterhandel og arrangementer

Miljødirektoratet trenger en rammeavtale for kjøp og levering av blomster og planter til bruk ved ansattes jubileer, bursdager, sykdom, gravferd/bisettelser og lignende, med en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Avtalen dekker leveranser til både privat- og firmaadresser i Oslo og Trondheim, men kan utvides til andre steder i landet dersom leverandøren har kapasitet til det. Leverandøren må kunne dokumentere teknisk og profesjonell evne gjennom tidligere erfaring med lignende leveranser, og kan bli bedt om å fremlegge prøver, beskrivelser eller fotografier av produktene. Det er også mulighet for å benytte underleverandører, hvor det kreves særskilt dokumentasjon dersom underleverandørens kapasitet benyttes.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Miljødirektoratet skal inngå rammeavtale med én leverandør for levering av av ulike blomsterprodukter. Rammeavtalen skal dekke kjøp og levering av blomster og planter i forbindelse med våre ansattes jubileer og bursdager, sykdom, gravferd/bisettelser og lignende. Blomstene skal leveres til både privat- og firmaadresser. Avtalen skal brukes ved alle kjøp i Oslo og Trondheim. Dersom det inngås avtale med en leverandør som kan levere blomster andre steder i landet, skal avtalen også brukes på steder der leverandøren kan levere.

    Kontakt navn
    Kamilla Nergård
    Kontakt telefon
    +47 40036670
    Adresse
    Brattørkaia 15B, 7010 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren har utført viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

    Leverandøren fremlegger for de varer som skal leveres, etterspurte prøver, beskrivelser eller fotografier, som ikke behøver å være ledsaget av attester for at de er ekte.

    Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av blomster, planter og blomsterdekorering
Estimert verdi
2 500 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner