Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av blomster til Regjeringens representasjonsanlegg, Akershus Slott mfl.

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Blomsterhandel og arrangementer

Anskaffelsen omfatter kjøp av blomster, buketter, blomsteroppsatser med mer, samt utkjøring, opp- og nedrigging og oppfrisking etc. av festsaler, konferansesaler og lignende til Regjeringens Representasjonsanlegg, Akershus Slott og konferanselokaler m.fl. i forbindelse med store tilstelninger og arrangementer. Leie av utstyr som vaser og urner, med mer, inngår i leveranser ved behov.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp av blomster til Regjeringens representasjonsanlegg, Akershus Slott mfl.
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Steinar Lund
Kontakt telefon
+47 23950000
Kontakt e-post
steinar.lund@mfa.no
Adresse
7. juni-plassen 1, 0251 OSLO
Estimert verdi
4 500 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Anskaffelsen omfatter kjøp av blomster, buketter, blomsteroppsatser med mer, samt utkjøring, opp- og nedrigging og oppfrisking etc. av festsaler, konferansesaler og lignende til Regjeringens Representasjonsanlegg, Akershus Slott og konferanselokaler m.fl. i forbindelse med store tilstelninger og arrangementer. Leie av utstyr som vaser og urner, med mer, inngår i leveranser ved behov.
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontrakten. Ved ratingkode lik eller bedre enn «Kreditt mot sikkerhet» i kredittvurdering fra firma Bisnode AS, er kravet tilfredsstilt.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren må ha erfaring fra minst 5 relevante enkeltleveranser til større arrangementer med prominente gjester de siste 2 årene. Gjester fra kongehus, regjering-, departements- og kommuneledelse vil alltid regnes som prominente gjester. Arrangement på over 100 deltakere vil alltid regnes som større arrangement. Leveranser av blomsterdekorasjoner eller tilsvarende som er satt sammen for å passe inn i lokalenes design og øvrig utsmykning og/eller sesong vil alltid regnes som relevant. Leverandøren må ha en tilfredsstillende bemanning. Leverandøren må minst råde over minimum 2 kundekontakter, samt 2 blomsterdekoratører med fagbrev eller tilsvarende.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    11. feb. 2020, 11:00

  2. Frist for å melde interesse

    16. mars 2020, 11:00

  3. Åpningsdato

    16. mars 2020, 11:00

  4. Frist for innlevering

    16. mars 2020, 11:00

  5. Vedståelsesfrist

    15. mai 2020, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner