Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av dykkertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Ålesund kommunes virksomhet «Vatn og avløp» drifter de kommunale vann- og avløpsanlegg i Ålesund kommune.  Ålesund kommune ønsker å inngå en rammeavtale for dykkertjenester i Ålesund kommune.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp av dykkertjenester
Kategori (CPV)
Estimert verdi
25 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristen. Med skatteattest menes: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn For utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra 2019 og 2020. Dersom årsregnskapet for fjoråret ikke er ferdigstilt ved tilbudsfristens utløp for denne konkurransen skal det i tillegg vedlegges foreløpig årsregnskap for fjoråret. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en kredittvurdering ved behov. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjonskrav: Referanser fra lignende leveranser de 3 siste årene. Referansene skal minimum inneholde: - Kort beskrivelse av leveransen - Tidspunkt for gjennomføring. - Omfang av leveranse i beløp. - Navn på person hos oppdragsgiveren.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner