Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av hvitevarer og småelektronikk

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdningsapparater og elektronikk

Formålet med denne anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers behov for kjøp av hvitevarer og småelektronikk. Brukere av avtalen vil være skoler, barnehager, helse og omsorg, kommunale enheter, seksjoner, kommunale foretak og andre tilknyttet Farsund kommune.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av hvitevarer og småelektronikk
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav:  Norske selskaper: Firmaattest  Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes opp mot avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha system for miljøledelse. Dokumentasjonskrav: Leverandøren kan dokumentere kravet ved fremleggelse av relevante miljøsertifikat, slik som Miljøfyrtårn, EMAS eller ISO 14001 eller tilsvarende, eller ved en beskrivelse av eget system og rutiner for miljøpolitikk, miljøstyringsordning, opplæring av ansatte innen miljøvennlig drift, etc.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner