Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Arkitekttjenester

Utenriksdepartementet har inngått en rammeavtale med Dis. Interiørarkitekter Mnil AS for kjøp av interiørarkitektfaglige tjenester, med en varighet på 2+1+1 år og en estimert total verdi på maksimalt 10 millioner kroner. Tjenestene omfatter bistand i ulike faser av bygge-, innrednings- og møbleringsprosjekter for kontorlokaler og embetsboliger ved utenriksstasjonene. Det ble lagt vekt på kompetanse og erfaring for tilbudte nøkkelressurser, inkludert faglige kvalifikasjoner, relevant arbeidserfaring og fokus på bærekraft. 15 leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Dis. Interiørarkitekter Mnil AS
Antall mottatte tilbud
15
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 10 000 000 kr

Om anbudet

    Departementet har ansvar for å leie, forvalte, innrede og møblere kontorlokaler og representasjonsdelen av embetsboliger ved utenriksstasjonene. Det prosjekteres og gjennomføres både bygge-/innredningsprosjekter og møbleringsprosjekter av ulik størrelse. I bygge-/innredningsprosjekter vil UD primært håndtere programmerings- og skissefase, men overlate selve gjennomføringen/utførelsen av prosjektet til enten Statsbygg eller en lokal prosjektleder/entreprenør. UD vil i disse prosjektene primært være den som bestiller, planlegger og følger opp. Fasene i et bygge-/ innredningsprosjekt kan være alt fra programmering til ferdigstillelse og overlevering til kunde. I møbleringsprosjekter vil UD ha ansvar for hele prosjektet og fasene her kan være alt fra kartlegging og behovsanalyser til implementering på stedet. Interiørarkitekten skal kunne delta i – og bistå med – de ulike fasene i prosjektene, der oppgavene må forstås i lys av UDs rolle. Det vil inngås en rammeavtale med én leverandør. Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år fra signering. Oppdragsgiver har rett til å forlenge rammeavtalen med ytterligere ett år av gangen inntil 2 ganger (2+1+1). Anskaffelsens verdi estimeres til NOK 2 mill. ekskl. mva. per år, og vil maksimalt utgjøre NOK 10 mill. ekskl. mva. for en periode på fire år. Det presiseres at dette kun er et estimat. Estimatet baseres på erfaringstall og antatt utvikling. Avtalen er ikke eksklusiv. Kunden har en rett, men ingen plikt, til å tildele kontrakter på denne rammeavtalen. Kunden er ikke forpliktet til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden.

    Kontakt navn
    Merete Alvestad Henriksen
    Kontakt telefon
    +47 22249090
    Adresse
    7. juni-plassen 1, 0251 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette tildelingskriteriet gis poeng etter sammenligning av tilbudenes timepris, jf. bilag 5 til rammeavtalen.

    Beskrivelse

    Under dette tildelingskriteriet vil formal- og realkompetanse for tilbudte ressurser evalueres, herunder grad av: i. Faglige kvalifikasjoner, jf. BK01 ii. Relevant arbeidserfaring innenfor etterspurte tjenester, jf. BK02 iii. Fokus på bærekraft, jf. BK03

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner