Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av konsulenttjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
INFORMASJON OM ANSKAFFELSEN Konkurransen omfatter en rammeavtale med en leverandør for 2+1+1 år på like vilkår, der hovedoppgavene er å bistå Statped med det til enhver tid behov for konsulenttjenester . Bruk av underleverandør er ikke tillatt uten skriftlig forhåndsgodkjenning fra Statped. Oppdraget skal hovedsakelig utføres i Statpeds lokaler i Oslo, Sommerrogata hvis ikke annet er avtalt. En del reising til Statpeds øvrige lokasjoner må påregnes. Leverandøren må ha erfaring med å gjennomføre prosjekter og oppdrag i offentlig forvaltning, fortrinnsvis innenfor utdanningssektoren. Det kan være behov for kompetanse og erfaring innenfor omstillingsarbeid, HR-prosesser, informasjonsprosesser og bistand til prosjektledelse i enkeltprosjekter. Leverandøren må dokumentere sin kompetanse og minst tre relevante referanser (som Statped kan kontakte). Leverandøren må tilby konsulenter med 2 - 5 års erfaring, 5 – 8 års erfaring og mer enn 8 års erfaring.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av konsulenttjenester
- Kategori (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Se konkurransegrunnlag.
Se konkurransegrunnlag.
Se konkurransegrunnlag.