Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av lagerkledning til elektronisk lagerstyringssystem
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Medisinsk engroshandel
Oppdragsgiver har med bakgrunn i egen digitaliseringsstrategi gjennomført anskaffelse av elektronisk lagerstyringssystem, som et ledd i digital utvikling, effektivisering av arbeidsprosesser og økt kostnadskontroll ved Oslo kommunes langtidshjem og helsehus. Lagerstyringssystemet skal ivareta lagerstyring av medisinsk forbruksmateriell og produkter til service og renhold. I avdelings- og sentrallagre for medisinsk forbruksmateriell oppbevares det et stort antall ulike produkter, mellom 120 og 160 varelinjer. Avdelingslagrene har størrelse på mellom 8 og 12 m2, og med ordinære vegghyller er det ikke mulig å oppbevare et varesortiment av denne størrelsesorden. I tillegg til behov for spesialtilpasset lagerkledning må lagerkledningen ha festeanordning til kort med strekkoder for å skanne ut/inn produkter i lagerstyringssystemet.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av lagerkledning til elektronisk lagerstyringssystem
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 8 500 000,00 kr