Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av legemidler og multidose
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Farmasøytisk engroshandel
Innkjøpssamarbeidets kommuner har til hensikt å inngå rammeavtale om legemidler og multidose. Anskaffelsen omfatter levering av legemidler til sykehjem og legesenter, samt tjenesten multidosering, se vedlagt varespesifikasjon for nærmere opplysninger.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av legemidler og multidose
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 7 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav:Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. Utenlandske tilbydere skal ikke levere skatteattest.
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten, herunder tilfredsstillende omsetning, inntjening, likviditetsgrad og egenkapitalandel. Betalingserfaringen må være tilfredsstillende. Dokumentasjonskrav: Soliditetsvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Nøkkeltallene i kravet må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Oppdragsgiver kan vederlagsfritt foreta en vurdering av leverandørens økonomiske og finansielle stilling ved å benytte tjenesten Bisnode.
1. Tilbyder skal har god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser. Dokumentasjonskrav: Liste med oversikt over tilsvarende leveranser siste 3 år. Listen skal som minimum inneholde: • Navn kunde • Kontraktsverdi og omfang • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen. 2. Tilbyder skal ha god gjennomføringsevne, inkludert tilstrekkelig kapasitet til å håndtere denne type kontrakt og kunne levere til lokasjoner i alle kommuner som er i avtalen. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens administrative og tekniske enheter relevant for tilbyders oppfyllelse av avtalen. Det skal gis en beskrivelse av • Leverandørens distribusjonsnett for vareleveranse • Kapasitet vurdert opp imot kontraktens omfang 3. Leverandøren skal ha tilfredsstillende rutiner for kvalitetssikring. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.