Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av lyskilder

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk utstyr og belysning

Rammeavtalen for levering av lyskilder omfatter levering av lyskilder til drift og vedlikehold ved bygg og boliger i kommunene, som for eksempel skoler, barnehager, bo - og aktivitetssenter, syke- og aldershjem, tannklinikker, svømme- og idrettshaller, kontorbygg, kirkebygg, kulturhus, kommunale utleieboliger (fellesareal), helsestasjoner m. fl. Oppdragsgiver har egne rammeavtaler på elektrotjenester og materiell hvor lyskilder er inkludert ved levering av nyinstallasjoner. Rammeavtalen vil ha en varighet på i overkant av 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Forventet oppstart på avtalen er 01.02.2019.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av lyskilder
Estimert verdi
4 696 000,00 kr
Tildelingskriterium 1

Pris
Kvalifikasjonskrav 1

Krav # 1: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon:  Norske foretak: Firmaattest  Utenlandske foretak: Dokumentasjon som viser at foretaket er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land som tilbyder er etablert. Krav # 2: Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger. Dokumentasjon:  Norske foretak: Skatte- og merverdiavgiftsattest, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp (https://www.altinn.no/no/Skjema-og-tjenester/Etater/Skatteetaten/Attestbestilling/)  Utenlandske foretak: Attest utstedt av vedkommende myndighet i tilbyders hjemstat som bekrefter at foretaket har oppfylt sin forpliktelser vedrørende skatte- og merverdiavgiftinnbetalinger. Attest skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav # 1: Leverandør skal ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjon:  Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian. Leverandøren må minimum oppnå en vurdering som «Kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala.  Alternativt kan tilbyder ved innlevering av tilbud selv legge ved oppdatert kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at tilbyder oppnår tilsvarende kredittnivå. Kredittvurderingen skal vise den gjeldende økonomiske situasjonen til selskapet.  Foretak registret i andre land enn Norge må vedlegge egen kredittvurdering.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav # 1: Tilbyder må ha erfaring fra oppdrag av relevant art, omfang, og kompleksitet. Dokumentasjon:  Liste over de viktigste relevante oppdrag de siste 3 år, herunder opplysninger om:  Kontraktsverdi  Hva oppdraget omfattet (stikkord)  Tidsrom for leveransen  Referanseperson (navn, telefon, e-post) Krav # 2: Tilbyder skal ha et velfungerende kvalitets-/styringssystem for ytelsene som skal leveres. Dokumentasjon:  Attest for tilbyders kvalitets-/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at tilbyder anerkjente kvalitetssikringsstandarder (ISO 9001:2015 eller tilsvarende).  Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at tilbyder har velfungerende system for sikring av kvalitet tilpasset oppdragets art og omfang. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av innholdet i systemet, herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister som er relevant for oppdraget.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner