Trondheim Havn Iks
Kjøretøy for Trondheim Havn IKS
Trondheim Havn IKS planlegger anskaffelsen av rammeavtaler for kjøretøy, som kan omfatte både personbiler og varebiler, og vil vurdere avtaler for kjøp, leasing eller leie.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IVAR IKS importerer varer fra utlandet (og eksporterer noe) og har behov for spedisjonstjenester i forbindelse med dette. I det ligger papirarbeidet og frakt. Vi ønsker å inngå parallelle rammeavtaler med 2-4 leverandører.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProIVAR IKS importerer varer fra utlandet (og eksporterer noe) og har behov for spedisjonstjenester i forbindelse med dette. I det ligger papirarbeidet og frakt. Vi ønsker å inngå parallelle rammeavtaler med 2-4 leverandører.
Ingen tilleggskoder fra innkjøper …
Trondheim Havn IKS planlegger anskaffelsen av rammeavtaler for kjøretøy, som kan omfatte både personbiler og varebiler, og vil vurdere avtaler for kjøp, leasing eller leie.
Ulstein Kommune trenger graving og massetransport med tilhørende arbeid for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 7,5 millioner kroner. Avtalen skal dekke kommunens behov for maskinentreprenør til grave- og sprengningsarbeid samt drifts- og vedlikeholdstjenester.
Inderøy Kommune trenger håndverkertjenester innen tømrer- og maler/gulvleggerfagene for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Trøndelag. Som kvalifikasjonskrav må leverandøren dokumentere miljøledelsestiltak, for eksempel med ISO 14001 eller Miljøfyrtårn-sertifisering.
Samferdselsdepartementet trenger økonomiske analysetjenester og rådgivning for en rammeavtale over 2 år, med opsjon på forlengelse 1+1 år, til en estimert verdi mellom 5 og 6 millioner kroner, og en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal primært støtte forvaltningen av statens avtaler om innenlandske flyruter, Kystruten Bergen–Kirkenes, leveringspliktige posttjenester og avisdistribusjon, men kan også benyttes på andre områder innen seksjonens eller avdelingens ansvarsområde. Bistanden skal inkludere samfunnsøkonomiske og bedriftsøkonomiske vurderinger, med vekt på nytte-kost-analyser, brukereffekter, miljøvirkninger og transporttilbudets rolle i det helhetlige transportsystemet. Oslo Economics AS har en lignende kontrakt i dag. Departementet tar sikte på å inngå parallelle rammeavtaler med to leverandører, hvorav én vil være hovedleverandør.
Vestfold Fylkeskommune trenger en rammeavtale for avfalls- og renovasjonstjenester for næringsavfall fra fylkeskommunens virksomheter og fylkeshuset, med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner over 2 år.