Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av TV-signaler og tilhørende tjenester til kommunale boliger evt. andre adre…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale på Bærum kommune infrastruktur for kjøp av TVsignal, med tilhørende tjenester til kommunale boliger i Bærum kommune. Anskaffelsen gjelder samtlige kommunale tjenesteområder, men primærlokasjonene vil være innenfor Pleie – og omsorg og Helse- sosialsektoren. Denne rammeavtalen skal bidra til å sikre kommunen en felles avtale som på sikt skal dekke flest mulig av kommunens behov for kjøp av TV-signaler og tilhørende tjenester. Det er således ønskelig at systemet også kan utvides til å omfatte blant annet skolesektoren, samt andre tjenestesteder/adresser der TV-signal kan være aktuelt.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av TV-signaler og tilhørende tjenester til kommunale boliger evt. andre adresser.
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Se konkurransegrunnlaget. Krav 1 – Skatteattester Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling. • Attest for skatt og merverdiavgift Attest for skatt og merverdiavgift utstedes enten av det lokale skattekontoret eller skatteoppkreverkontoret der hvor leverandøren har sitt hovedkontor. Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. • Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. • Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav 2 – Firmaattest Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Krav 3 – Økonomi Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er A (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist. • Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren – typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. • Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Krav 4 – Gjennomføringsevne Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. • En beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. • En redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i den administrative ledelsen i løpet av de tre siste år. Krav 5 – Erfaring Det kreves meget god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes kunder av tilsvarende størrelse og der oppdraget har omfattet leveranse til flere lokasjoner. • Liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for eventuell referanseinnhenting. Krav 6 – Kvalitetsstyringssystem Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring. • Redegjørelse for leverandørens kvalitetsstyringssystem.