Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av utendørsarmaturer for park- og plassbelysning og Powerline-Node

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Rammeavtalen vil lyses ut som tre delkontrakter. Delkontrakt I Parkbelysning, Delkontrakt II Plassbelysning og Delkontrakt III Powerline-Node. Rammeavtalen gjelder for alle byens områder som forvaltes av Bymiljøetaten, ved etablering av nye anlegg, oppgradering av eksisterende anlegg og utskifting pga. feil (drift). Dette inkluderer parker, grøntområder og idrettsanlegg.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp av utendørsarmaturer for park- og plassbelysning og Powerline-Node
Estimert verdi
38 640 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Gjelder for alle delkontraktene: Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente egen kredittvurdering ved behov.
Kvalifikasjonskrav 3

Gjelder alle delkontraktene. Dokumentasjonskravene tilhører kravene som fremkommer under minimumskrav. Dokumentasjonskrav 1: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009. artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav 2: En beskrivelse av systemet for styring av leverandørkjeden, som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. Dette omfatter kvalitetssikringstiltak som muliggjør systematisk oppfølgning av arbeidet med å ivareta grunnleggende menneskerettigheter, ILOs kjernekonvensjoner og folkerettens regler som er knyttet til leveransen i denne kontrakt, herunder relevante FN-vedtak som Norge er forpliktet av nedover i leverandørkjeden/ produksjonsprosessen. En beskrivelse av sporbarhetssystemene som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. Beskrivelsen skal angi metoder og/eller systemer som muliggjør sporing av produksjonssteder og opprinnelsesland som er involvert i leverandørkjeden for varene i denne kontrakt. Dokumentasjonskrav 3:Leverandøren skal levere en oversikt over de viktigste tilsvarende vareleveransene leverandøren har utført i løpet av de siste fem årene, sammen med opplysninger om arbeidenes art, omfang og verdi samt tid og sted for arbeidsutførelsen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner