Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av velferdsteknologi og responssentertjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Pasientovervåkningssystemer
Konkurransen gjelder rammeavtale om kjøp, og eller leie av velferdsteknologi og tilhørende tjenester til Sola kommune. Oppdragsgiver ønsker å inngå kontrakt med én leverandør som skal ha hovedansvar for kontrakten. I kontrakten skal også ligge montering av utstyr. Anskaffelsen skal føre til en avtale om kjøp eller leie av utstyr som utgjør trygghetsskapende tjenester for hjemmeboende i kommunen. I tillegg ønskes det muligheter for at løsningene også kan brukes i kommunens institusjoner. Institusjoner er mellom annet sykehjem, avlastningsbolig og omsorgsboliger. Sola har behov for et mest mulig helhetlig system, som reduserer behovet for flere typer administrasjonssystem. Løsningen kan også omtales som en helhetlig plattform for velferdsteknologi og varsling med tilhørende alarmer, sensorer og tjenester.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av velferdsteknologi og responssentertjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 4 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger.
Leverandør skal ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten.
Tilbyder skal ha et velfungerende kvalitets-/styringssystem for ytelsene som skal leveres.