Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp, leie og tilsyn av elektromedisinsk og medisinskteknisk utstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Haugesund kommune, heretter kalt Kunden, har som mål å inngå rammeavtale på kjøp, leie, leasing og tilsyn av elektromedisinsk og medisinskteknisk utstyr. Avtalen omfatter også vedlikehold på eksisterende medisinsk utstyr som senger, personheiser, personløfter etc., som ikke omfattes av produsentens vedlikeholdsavtale.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp, leie og tilsyn av elektromedisinsk og medisinskteknisk utstyr
Estimert verdi
7 400 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Skatteattest Tilbyder skal levere skatteattest sammen med sitt tilbud. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Minimumskrav til kredittverdighet: A (kredittverdig) Tilbyder bes å legge ved aksept på at Haugesund kommune kan gjennomføre kredittsjekk gjennom Bisnode Credit AS. Vennligst bekreft i tilbudet
Kvalifikasjonskrav 3

Krav Dokumentasjonskrav Referanser; Det kreves at tilbyder har erfaring fra tilsvarende oppdrag Fremlegge liste over 3 - 5 leveranser eller utførte tjenester, som er sammenlignbare med dette oppdraget. Det skal fremkomme navn på kunde, verdi på oppdrag, tidspunkt for oppdrag, navn på kontaktpersoner hos referanse med e-post og telefonnummer. Referansene skal ikke være eldre enn 3 år. Tilsvarende er minst av 2/3 av dette oppdraget i volum. (Referanser vil bli kontaktet ved behov) Organisering Det kreves at tilbyder har god kunnskap innen området, og har tilstrekkelig bemanning for å løse oppdraget for kunden. Dokumenteres med oversikt over ansatte som skal betjene Kunden og deres kompetanse innen fagområdet Utstyr Tilbyder må disponere det nødvendige utstyret/verktøy som kreves for å gjennomføre oppdraget. Egenerklæring om at man innehar nødvendig utstyr for å utføre kontrakten. Samtykke fra DSB Tilbyderen skal inneha kompetanse som har samtykke fra DSB til å utføre reparasjoner på elektro medisinsk utstyr med særlig risiko. Fremleggelse av samtykke(r) fra DSB som viser at det er gitt samtykke om å utføre reparasjoner av elektromedisinsk utstyr med spesiell risiko. Jmf. samtykkeordningen. Miljø At tilbyder et tilknyttet en returordning for emballasje. Dokumentert med medlemsbevis (f.eks Grønt Punkt Norge eller tilsvarende), eller beskrivelse av eget system.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner