Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Catering og ferdigmat

Odin Prosjekt AS trenger cateringtjenester for å levere møtemat over 2 år til en verdi av 4 000 000 NOK. Det skal leveres smaksrike matopplevelser som matcher NHHs merkevare og kvalitetskrav, primært til aktiviteter i Drammensveien 44, samt ved kveldsarrangementer og andre serveringsbehov. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag med dokumentasjon på de tre mest relevante oppdragene de siste fem årene. Anbudets vekting er pris: 40%, kvalitet og utvalg inkludert smakstest: 50%, service og levering: 10%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør for levering av cateringtjenester i oppdragsgivers lokaler i Oslo. Oppdragsgiver ønsker å knytte til seg en fleksibel, profesjonell og kvalitetsbevisst leverandør som skal gi ansatte og gjester ved NHH gode og smaksrike matopplevelser. Anskaffelsen omfatter primært NHHE sine aktiviteter i Drammensveien 44, men skal også serve NHHs øvrige behov for servering i lokalet, eksempelvis enklere servering i forbindelse med kveldsarrangement. Maten som skal serveres skal stå i stil med NHHs merkevare. Det stilles slik høye krav til kvalitet.Hovedtrekkene i prosedyrenKontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren åpen tilbudskonkurranse jfr. FOA § 8-3. Oppdragsgiver planlegger å gjennomføre dialog gjennom forhandlinger med en eller flere av leverandørene som inngir tilbud i konkurransen. Forhandlingene vil kunne gjelde alle sider av tilbudene. Utvelgelsen av hvem det vil forhandles med vil bli foretatt etter en vurdering av tildelingskriteriene. Det planlegges å ha forhandlinger med maksimalt 3 leverandører. Forhandlinger blir ikke gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer at forhandlinger ikke er hensiktsmessig. Dialog i form av rettinger/avklaringer gjennomføres ved behov.

    Kontakt navn
    Agla M. Egilsdóttir
    Kontakt telefon
    948 75 036
    Kontakt e-post
    agla@odinprosjekt.no
    Adresse
    Helleveien 30, 5045 BERGEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.

    Norske leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vurderes: - Pris på produkter og tjenester som det skal leveres tilbud på

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver vil legge vesentlig vekt på følgende: - I hvilken grad leverandøren er i stand til å levere produkter og tjenester som er av høy standard - Bruk av gode og sunne råvarer - Variasjon i mattilbudet og bredden på tilgjengelig meny Smakstest: - Oppdragsgivers vurdering av smak og det visuelle inntrykket vil bli basert på smakstest av et representativt utvalg retter

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp og levering av møtemat
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
2 år

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner