Anbudsoversikt for Rammeavtale for kontroll og service av manuelt slukkeutstyr
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Formålet med anskaffelsen er å inngå en avtale som skal gjelde kontroll og service av eksisterende manuelt slukkeutstyr i Boligbygg Oslo KF sine eiendommer som defineres som «småhus» og «særskilte brannobjekter». Avtalen skal også inkludere muligheten for demontering av eksisterende utstyr, samt levering og montering av nytt manuelt slukkeutstyr mm. Leverandøren skal ha den nødvendige fagkompetanse og autorisasjoner for å gjennomføre årskontroll av manuelt slokkeutstyr. Personer og verksted som utfører kontroll skal ha "grønt kort” i henhold til NS3910, eller tilsvarende.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kontroll og service av manuelt slukkeutstyr
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
* Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. - Norske selskaper: Firmaattest. - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
* Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. - Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 1 år, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Boligbygg tar forbehold om selv å innhente ytterligere kredittrating eller annen økonomisk informasjon (årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall).
* God erfaring fra tilsvarende oppdrag/leveranser, det vil si oppdrag av samme art, kompleksitet, vanskelighetsgrad og omfang. - Oversikt over leverandørens viktigste, relevante leveranser de siste 5 år, herunder opplysninger om type prosjekt, rolle i referanseprosjekt, prosjektets verdi, tidspunkt, mottaker (navn, telefon og e-post). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ta kontakt med referanser. * Det kreves at leverandøren har et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem. - Attest for firmaets kvalitetssystem/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO-sertifisering. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak.