Anbudsoversikt for Rammeavtale for kontroll og service av sprinklaranlegg

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Stryn Kommune trenger kontroll og service av sprinklaranlegg i kommunale bygg og boliger i Stryn kommune gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen inkluderer årskontroll, hovedservice, vedlikehold og mindre ombygginger/justeringer, samt kontroll av nye bygg som ferdigstilles i avtaleperioden. Tildelingskriteriene er pris (70%) og miljø (30%), hvor leverandøren må tilby timepriser for elektrikere og lærlinger, samt påslag for arbeid utenom normal arbeidstid og materialkostnader. Leverandøren må dokumentere teknisk og faglig kvalifikasjon med inntil 3 referanseprosjekter fra de siste 3 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kontroll og service av sprinklaranlegg
Kontaktinformasjon
Kontakt telefon
57874700
Adresse
Tonningsgata 4, 6783 STRYN
Lokasjon
Estimert verdi
5 000 000,00 kr
Varighet
2 år
Beskrivelse
Anskaffinga gjeld konkurranse for inngåing av rammeavtale for kontroll og service av sprinklaranlegg i kommunale bygg og bustader i Stryn kommune. Avtalen skal også omfatte kontroll av nye bygg og bustader som blir ferdigstilt i avtaleperioden. Tenestene vil omhandle årskontroll, hovudservice, vedlikehald og mindre ombyggingar/justeringar, inkludert aktuelt materiell.
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffinga vert gjennomført som ei open anbodskonkurranse i samsvar med lov av 17. juni 2016 nr. 69 om offentlege anskaffingar (LOA) og forskrift av 12. august 2016 nr.974 om offentlege anskaffingar (FOA) del 1 og del 3.
Tildelingskriterium 1
Pris
Ferdig utfylt Rammeavtalen Bilag 5 «Samla pris og prisvilkår» • Leverandør skal tilby timepris for elektrikar med fagbrev og lærlind utan fagbrev, jf. Rammeavtalens Bilag 5 punkt 2.1 «Timeprisar». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar multiplisere tilbodne timeprisar med 600 for elektrikar med fagbrev og 200 for lærlingar utan fagbrev. • Leverandøren skal tilby påslag for arbeid utover normal arbeidstid, jf. Bilag 5 punkt 2.2 «Arbeid utover normal arbeidstid». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje til grunn påslaget på 60 timar, der timeprisen reknast ut slik: 0,7* timepris elektrikar + 0,3* timepris lærling. • Leverandøren skal tilby påslag for kjøp av materiell, jf. Bilag 5 punkt 2.3 «Materialkost». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje til grunn påslaget på ei bestilling på 2 000 000,- Alle dei tre elementa vert så addert opp til ein samla evalueringssum.
Tildelingskriterium 2
Miljø
Leverandøren skal levere ferdig utfylt skjema for køyretøy, jf. Vedlegg 2 «Svarskjema Miljø». Oppdragsgjevar vil evaluere andelen oppdrag i kontrakten som blir utført med køyretøy som går på elektrisitet, biogass og hydrogen.
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Leverandøren skal ha ein økonomi som er tilfredsstillande nok til å kunne gjennomføre sine kontraktsforpliktingar. Kredittvurdering som baserer seg på siste kjende rekneskapstal. Denne skal vere utførd av kredittopplysningsverksemd som har konsesjon til å drive med slik verksemd. Oppdragsgjevar forbeheld seg retten til å sjølv innhente kredittvurdering av leverandøren. Nyetablerte selskap som ikkje har opparbeidd grunnlag for kredittvurdering må leggje ved erklæring frå bank, revisor eller liknande finansieringsinstitusjon vedkomande føretaket si økonomiske og finansielle stilling. Dersom leverandør har sakleg grunn til å ikkje legge fram den dokumentasjonen oppdragsgjevar krev, for eksempel dersom han meiner at informasjonen ikkje gir eit korrekt bilete av den økonomiske situasjonen til leverandør, kan leverandør dokumentere sin økonomiske og finansielle stilling ved å leggje fram andre dokument som oppdragsgjevar ser som eigna.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandørens registrering, autorisasjonar mv.
Leverandøren skal vere registrert i eit føretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske leverandørar: Firmaattest Utanlandske leverandørar: attest for registrering i faglege register som bestemt i tråd med lovgjevinga i det landet leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandørens tekniske og faglege kvalifikasjonar
Leverandøren skal ha tilstrekkeleg kompetanse og erfaring til å gjennomføre kontrakten på ein tilfredsstillande måte. Leverandør skal levere ei oversikt med inntil 3 liknande leveransar som leverandøren har utført i løpet av dei siste 3 åra. Oversikta skal innehalde opplysningar om kontraktanes verdi, tidspunkt for levering eller utføring og namn på mottakar. Det er leverandøren sitt ansvar å dokumentere nødvendig relevans. Oppdragsgjevar forbeheld seg retten til å kontakte oppgitte referansar for kontroll.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    21. jan. 2025, 11:45

  2. Frist for spørsmål

    10. feb. 2025, 23:00

  3. Frist for innlevering

    25. feb. 2025, 15:00

  4. Åpningsdato

    25. feb. 2025, 23:00

  5. Vedståelsesfrist

    3 døgn

    25. mai 2025, 14:00

Se aktive konkurranser som ligner