Halden Kommune
Formingsmateriell og leker
Halden Kommune trenger formingsmateriell og leker for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen er hovedsakelig til Undervisning og Oppvekst.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Strand Kommune trenger en rammeavtale for levering av leker og formingsmateriell til kommunene Gjesdal, Time, Klepp, Strand, Bjerkreim, Hå og Hjelmeland i Rogaland, med en estimert årlig verdi på 4,6 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner. Avtalen dekker produkter som leker for inne- og utebruk, formingsmateriell som papir og maling, samt sykler og turtraller, og er rettet mot skoler, SFO og barnehager. Det er viktig at leverandøren kan dokumentere produktene med lenker som inneholder bilder og beskrivelser, og at prisstrukturen for nye avtaleprodukter ikke er dårligere enn eksisterende produktgrupper. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for Oppdragsgiver som skal dekke kommunene; Gjesdal, Time, Klepp, Strand, Bjerkreim, Hå og Hjelmeland sine behov for kjøp av leker og formingsmateriell, til riktig kvalitet, på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte. Avtalen er rettet mot alle tjenesteområder/tjenestesteder i kommunene. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være skoler, skole og fritidsordning (SFO) og barnehager.Hovedtrekkene i prosedyrenRammeavtalen omfatter blant annet følgende produkter: Leker for inne- og utebruk som spill, aktivitetsleker, byggesett, treleker, dukker, plastleker etc. Formingsmateriell som papir, maling, pensler, blyanter, fargestifter, lim, perler, tekstil, garn etc. Sykler, turtralle etc. Oppdragsgiver kan står fritt til å kjøpe følgende produkter utenom rammeavtalen:leire, keramikk, glasur med tilbehør. Oppdragsgiver har til hensikt å gjennomføre en konkurranse på disse produktene. Bestillinger/avrop vil skje suksessivt i rammeavtaleperioden. Avtalen skal til enhver tid gjelde alle Oppdragsgivers adresser i respektive kommuner. Rammeavtalen omfatter ikke følgende produkter:Møbler og innredning, symaskiner og service, kontorrekvisita, lekestativ og lekeapparater, bøker til skole og barnehager. Opplistingen er ikke uttømmende. Det kan være noe overlapping på produkter i denne rammeavtalen og rammeavtalene om kjøp av kontorrekvisita og kjøp av idrettsmateriell og utstyr som oppdragsgiver har. Ved behov forbeholder oppdragsgiver seg rett til ut fra salgsstatistikker og behov å erstatte noen avtaleprodukter 2-3 ganger pr år. Prisstrukturen på de nye avtaleproduktene som oppdragsgiver tilføyer skal ikke være dårligere enn for produktgruppen de tilhører i vedlegg Prisskjema. Det skal oppgis lenke til tilbudte produkt i prisskjemaet for oppdragsgivers vurdering av tilbudte produkt. Lenken skal inneholde bilde og beskrivelse av produktet. Det presiseres at lenken skal kunne åpnes uten spesiell pålogging og lede til tilbyders åpne nettside. Oppdragsgiver anslår, basert på historiske tall og estimert fremtidig behov, at det vil bli kjøpt for ca. 4,6 millioner kroner eks. mva. årlig som tilsvarer 18,4 millioner kroner eks mva. Omfang på avtalen vil variere fra år til år og pr kommune. Det er derfor satt enn øvre grense på avtalen som er 25 millioner kroner eks. mva. Dersom maksimal ramme nås før avtaletiden er løpt ut, vil avtalen kunne sies opp av oppdragsgiver. Ved større oppdrag, forbeholder oppdragsgiver seg retten til å gå ut på særskilt konkurranse. Med større oppdrag menes i denne kontrakten kjøp av leker og formingsmateriell for over 100 000 kr. Hå kommune vil tre inn i avtalen fra 01.mars 2026.
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Halden Kommune trenger formingsmateriell og leker for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen er hovedsakelig til Undervisning og Oppvekst.
Gjesdal kommune, på vegne av Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time kommuner, trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og skolemateriell, inkludert kopipapir, konvolutter, mindre kontormaskiner, formingsmateriell, samt et utvalg engangsprodukter, lys, servietter og kaffe/te. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner, og skal dekke alle oppdragsgivers avdelinger og enheter i Rogaland.
Bergen kommune trenger en rammeavtale for innkjøp av idrettsutstyr, med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for utskifting, fornying og nyanskaffelse av alt idrettsmateriell og utstyr til gymnastikksaler, idrettshaller og alle typer idrettsanlegg i Vestland.
Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.
Stavanger Kommune, sammen med Sola, Sandnes og Randaberg kommuner, trenger en rammeavtale for levering av hvitevarer, småelektronikk og lyd & bilde, med en maksimal totalverdi på 28,4 millioner kroner. Avtalen omfatter utkjøring, innbæring, utpakking og montering av varer på anvist sted, samt retur og kassering av brukte varer og emballasje. Tjenestene skal leveres i Rogaland, primært til kommunale sykehjem, bo- og aktivitetssenter, skoler, barnehager, boliger til flyktninger og administrasjonsbygg. Elkjøp Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.