Anbudsoversikt for Rammeavtale for levering av brannslokkingsutstyr og service på brannslokkere, brannslanger og bra…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brann- og sikkerhetstjenester
Denne rammeavtalen gjelder levering av brannslokkingsutstyr og service på brannslokkere, brannslanger og branntromler til kommunale bygg og boliger i kommunens bygg i perioden mai 2019– mai 2023. Rammeavtalen inngås mellom leverandør og henholdsvis Sola-, Rennesøy-, Finnøy- og Stavanger kommune, samt Sandnes Eiendomsselskap KF (Sandnes kommune) som oppdragsgiver. Hver kommune signerer sin egen individuelle kontrakt. Sandnes Eiendomsselskap KF/ Sandnes kommune har sekretariat for konkurransen og gjennomfører konkurransen på vegne av alle oppdragsgiverne Stavanger, Rennesøy og Finnøy vil fra og med 1.1.2020 være å regne som én kommune. Det tas forbehold om at denne sammenslåingen kan føre til mindre endringer i avtalen. På bakgrunn av den kommende kommunesammenslåing vil Stavanger- Rennesøy- og Finnøy kommunene inngå en felles juridisk avtale.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for levering av brannslokkingsutstyr og service på brannslokkere, brannslanger og branntromler
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 5 400 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger.
Leverandør skal ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten, leverandør må minimum oppnå en vurdering som kredittverdig.
1.Leverandør må ha god gjennomføringsevne. 2. Leverandør må ha erfaring fra oppdrag av relevant art, omfang og kompleksitet. 3. Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å utføre kontrakten.